Sara - SaGam

Jul-tags

Publicerad 2010-12-20 17:39:00 i Julkort

Vill börja med att skicka ett stort TACK till Tarja på Arkivet. Jag hade turen att vinna novemberutmaningen där och min extra julklapp (=vinsten) kom til mig häromdagen. Lyxiga brads och stämplar - TACK! Arkivet har en utmaning i december också. Häng på den vet jag!

På Kortmakarmaran i november fanns det två utmaningar som blev tags när jag satte igång. En av utmaningarna var "Tim Holtz". Säger inget - det blev såklart en tag med massa TH-produkter på. Den andra skulle vara en tag eller ett minikort med något stämplat, band och blommor på. Vissa likheter har dom, men ändå så olika.





Dan före dan före dan före dan före dan..
Sara-SaGam

Kommentarer

Postat av: Sari Hänninen

Publicerad 2010-12-20 18:30:46

tack så hemskt mycket för det fina julkortet, Sara... med wellpapp och allt :.)!

Postat av: Monica =)

Publicerad 2010-12-21 22:06:38

Hej där!



Vilka härliga tags du gjort!!



Kram, Monica

Postat av: Snabbscrapparen

Publicerad 2010-12-25 09:21:51

En tag är alltid en tag, men det går tydligen att variera i oändlighet! Dina är jätte fina!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela