Sara - SaGam

Dagens skörd

Publicerad 2010-12-12 21:05:32 i Julkort

Oj, vad vi jobbat idag, jag och barnen. P har också jobbat, men med helt andra saker. 26 färdiga julkort att posta i morgon. Mindre än hälften kvar bara...

När man som jag har en dotter som var på sin första stämpelmässa (Torslanda scoutgård nov-02 = nostalgi) när hon var bara 5 dagar gammal och en son som började stämpla i samma veva som han tog sina första steg (visserligen ganska sent vid 1½ år, men ändå) så är det svårt att hålla dom undan julkortstillverkningen. Och jag vill att de ska vara med! Med glada tillrop har de färglagt tomten Tomas, klippt och klistrat, blingat och dekorationstejpat för att montera ihop korten. Själv har jag stämplat texten på. Vi har haft det riktigt mysigt!



Nu ligger korten i cellofankuvert och väntar på att bäras ut till släktingar och vänner!
I morgon bitti blir det tidigt luciafirande med egna barnen för att sedan få uppleva tåget en gång till på jobbet. Ha en bra vecka!
Sara-SaGam

Kommentarer

Postat av: Mim...

Publicerad 2010-12-12 21:50:59

Vad kul det måste vara att kunna göra julkorten tillsammans med barnen.

Ha en bra kväll Birgitta / Mim...

Postat av: Ingrid - Inola

Publicerad 2010-12-12 23:23:55

Vad duktiga ni har varit och kul att båda barnen vill vara med! Kommer ihåg att L hade sina egna stämplar i en låda när hon var pytteliten och jag var så imponerad av att hon höll sig till dem och inte rörde "vuxenstämplarna". Nu gissar jag att ni kan ha mycket av grejerna tillsammans.



Kramar till er alla och ha en fin Lucia!

Postat av: Jaana

Publicerad 2010-12-15 15:55:04

Å, hu så kreativa ni är !!! Själv slutspurtar jag nu...

Tror minsann att jag var i Torslanda, jag med. :-)



Kram !!!

Postat av: Ellinor

Publicerad 2010-12-18 19:29:13

Oj! Så fina kort - och så många! imponerad

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela