Sara - SaGam

FÄRG!

Publicerad 2010-04-06 22:22:36 i Stämplat

En av de saker som inspirerar mig mest av allt är färg, en annan inspirationskälla är former! Här kommer två kort med mycket färg. Svamparna från Kortmakaren är färglagda med Promarkers och Nallen från Penny Black är färlagd med TomBow-pennor.





Just nu har Kortmakaren erbjudande på diverse färg-produkter!

Tombow 29 kr/st vid köp av 5 st eller fler
Promarkers 25 kr/st vid köp av 5 st eller fler
Distressrefill 42 kr st
Chalks från Pebbles 139 kr (ord.pris 189)
Chalks Shimmer från Pebbles 159 kr (ord.pris 209)


Gäller från torsdag 1 april till söndag 11 april, med reservation för slutförsäljning.

Ha en fortsatt bra vecka. Må gott!
Sara-SaGam

Kommentarer

Postat av: Hegu

Publicerad 2010-04-06 23:31:47

Men åååhh...vad läckert det översta kortet är!! Har du maskat? Det måste jag öva på...:)



Visst är det härligt med färg!?

Postat av: Millasew

Publicerad 2010-04-07 16:39:00

Jag som gillar nallar föll pladask för nallekortet! Jättefint!! (Fast det andra var också fint!!)

Postat av: sari hänninen

Publicerad 2010-04-07 20:58:59

tack gumman...

jag hörde att du hade anmält dig till kursen hos scrap & hobby förra veckan... d var ju verkligen otur att jag var sjuk...

jag har förresten aldrig varit så förkyld... t o m utan röst i ett par dagar... inte klokt alltså...



men jag viker på här hemma...



om du har några härliga vikningar som du inte tror att jag känner till, så tar jag gärna emot tips - och utmaningar :-)...



kanske ses vi på torsdag den 15 april istället?

Postat av: Tobiasmari

Publicerad 2010-12-21 07:52:01

Very interesting and informative site! I am looking for information on the history of textile and resilient floor coverings. If anybody can help, please let me know. Thanks!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela