Sara - SaGam

Ett Trykk

Publicerad 2010-04-14 21:37:01 i Smått & Gott

För väldigt många år sedan köpte jag stämpeltidningar direkt från USA. De gav mig mycket inspiration och kunskap i rubberstamp-världen. Efter ett tag gav Ett Trykk ut av norskor jag kommit i kontakt med via nätet. Har flera nummer av denna tidning hemma och har varit publicerad ett flertal gånger. Nu var det ett tag sedan jag hade en "Ett Trykk" i min hand och därför vore det roligt att vinna en hos Cia. Är det samma typ av tiding? Hur har den utvecklats? Kanske får jag veta ;-)



Visar ett kort där jag gjort mönstrat papper själv med en stämpel med hjärtan som jag stämplat flera gånger och embossat i rött. Sedan har jag DTP:at med en gammalrosa pigmentdyna över.



/Sara-SaGam

Kommentarer

Postat av: sari hänninen

Publicerad 2010-04-15 07:47:49

d var ju synd att du inte kan komma loss... men vi ses säkert snart :-)

Postat av: Ingrid - Inola

Publicerad 2010-04-15 10:25:25

Jag prenumererar på Ett Trykk nu igen och kan säga att jag personligen inte tycker att den håller samma klass som i början. Om inte annat är papperskvaliteten på själva tidningen betydligt tunnare och det stör mig lite. Från början var den ju fantastiskt gedigen och nästan som en "bok". Min absoluta favorit bland stämpeltidningar är brittiska "Craft Stamper".

Postat av: Louise (vbg)

Publicerad 2010-04-15 19:35:46

jag håller med Ingrid...men jag klan inte sluta prenumerera på den iallafall :)Hoppas allt är väl och att Ni får en trevlig träff:) Kramiz

Postat av: petra

Publicerad 2010-04-15 20:51:29

Tack för besöket i min blogg. Jag har inte så mycket att säga om tidningen eftersom jag aldrig har haft den.

Snyggt kort, det känns vår över det.

Postat av: DesignAnnique

Publicerad 2010-04-15 21:20:06

Vilken läcker bakgrund det blev! Måste nog komma igång med att gör egna bakgrunder igen, det är ju dels roligare och dels blir det mycket mer personligt.

Postat av: Gunvor

Publicerad 2010-04-17 10:15:49

Jag håller med Ingrid och Louise! Precis som Ingrid prenumererade jag ett tag men slutade när jag tyckte att kvaliteten sjönk och det dessutom blev mer och mer scrapbooking i tidningen. Nu tycker jag den verkar vara på väg tillbaka åt rätt håll (bläddrade lite i ett ex på Skapa Hobby för ett tag sedan) men jag föredrar Craft Stamper som inspirationskälla.

Postat av: Rikardjennifer

Publicerad 2012-03-29 14:06:10

Thank you for producing such a down to earth site.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela