Sara - SaGam

Cybercrop på Scrappiz

Publicerad 2010-04-08 18:34:30 i Stämplat

Jag tycker det är väldigt inspirerande att träffa andra likasinnade och skapa tillsammans. För flera år sedan hade jag en tradition med skaparfester. Jag bjöd in vänner till att ta med sig något att skapa och ett bidrag till matbordet. Många kom och var kreativa, andra "bara" kom. Det värmer inombords när jag minns. Kanske är en tradition att ta upp igen...

Denna vecka är det skaparträff i cybervärlden då Scrappiz ordnar cybercrop. Det är full fart på skapande med olika utmaningar man kan delta i. Hur kul som helst. I går kväll/natt skapade jag bidrag till sju utmaningar - 6 kort och en LO. Här kommer dom:





Haka på utmaningarna du med vet jag! I de olika utmaningarna röstas det fram vinnare, men i flera får man hålla tummarna för att lotten är på ens sida. Det tycker jag är bra - för då har alla en chans att vinna.
Sara-SaGam

Kommentarer

Postat av: Lisa - InkyWings

Publicerad 2010-04-08 22:32:01

WOW vad du har varit produktiv!! Impad!

Själv har jag lyckats pilla ihop 2 LO. Alltid nått. :-)



Och se där... mr T själv på foto bredvid frun oxå... och alla dom där nya färgerna som kändes helt onödiga innan vi åkte... fniss... (fast nu har dom desvärre ändrat status lite - ährum)



Kram på dig!

Postat av: Ingrid - Inola

Publicerad 2010-04-09 23:28:56

Vilken produktion och vilken variation! Själv har jag hamnat i tv-soffan de senaste kvällarna och suttit och halvsovit. Inte bra. Ska ta mig upp till pysselrummet istället, blev så inspirerad av ditt skapande!

Postat av: AnnikaS

Publicerad 2010-04-10 11:02:00

Helt fantastiska alster du skapat! Du är så kreativ, vilken variation! Favoriterna blev kortet med fågeln och layouten med dig och Tim.



Skaparfester lät så härligt!

kram Annika

Postat av: Theresia

Publicerad 2010-04-10 19:09:49

Så fina alster du har gjort! Riktigt fina kort allihopa men min favorit är det med tulpanerna på! Så läckert.



Ha en trevlig helg! Theresia

Postat av: petraso

Publicerad 2010-04-11 14:51:50

Massa läckra bidrag Du gjort!

Älskar Tim Lo!



Ps jag har en bloggcandy på min blogg!

Postat av: Gunvor

Publicerad 2010-04-12 15:45:22

Å så mycket fint du har gjort! Hur går det med återträffen?

Kram, Gunvor

Postat av: Lillemor Engdahl

Publicerad 2010-04-12 20:58:23

Så många fina bidar du har gjort! Mina favoriter är Lo:n (förstås! ;o) ) Moment och Våren är här, men alla är riktigt fina...Tack för att du delar med dig!

KRAM Lillemor

Postat av: DesignAnnique

Publicerad 2010-04-15 21:22:18

Vilken kul idé med skaparträffar med gemensamt middagsbord! Jag har ju några bekanta (fd kollegor och annat jag har sporadisk kontakt med) som pysslar med lite av varje, kanske skulle ta och testa den idén någon gång för några timmars pyssel och samvaro. Då kanske det kan bli av att träffas :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela