Sara - SaGam

"Det var den fulaste...

Publicerad 2009-09-22 21:01:23 i Stämplat

...stämpeln jag sett" sa Tina när vi tittade genom katalogen med Penny Blacks nyheter. Penny Black som man så ofta förknippar med små gulliga igelkottar och andra djur. Framför oss fanns en stämpel med en gris, ett svin, tänkt att användas på födelsedagskort. Jag kunde bara inte låta bli att beställa just den stämpel till just Tina. Åh vad glad hon blev ;-D

Tidigare idag satte Tina nämnda stämpel under näsan på mig och sa att nu var det dags att göra ett kort med den. Sagt och gjort, det blev ett kort i rosa och orange med den fulaste stämpeln Tina vet. Passade på att göra resist-bakgrund med "Modern Lines" från Hero Arts. En härlig designblocks-stämpel.



Ska skicka kortet till en vän som fyller år någon gång i nästa månad.
Må gott,
Sara

Kommentarer

Postat av: MiaS

Publicerad 2009-09-22 21:51:17

hahahaa, ja inte var det en snygg stämpel men den var kul!

Postat av: Maria

Publicerad 2009-09-22 21:56:42

Jag tror att jag håller med Tina :) Kortet är läckert med dom färgerna.



KraM

Postat av: Birgitta

Publicerad 2009-09-22 22:58:27

Riktig kul stämpel!!

Fint kort som vanligt!! KRAM Birgitta

Postat av: Hegu

Publicerad 2009-09-23 22:44:43

Hmmm...jag håller nog med Tina!;)



Kram

Helen

Postat av: Ingrid - Inola

Publicerad 2009-09-24 11:53:32

Nä, vacker var den då inte. Jag känner inget som helt "ha-begär" faktiskt :-) Däremot gillar jag bakgrundsstämpeln från Hero Arts jättemycket!

Postat av: Tesa/Therese

Publicerad 2009-09-25 12:00:33

Instämmer med Inola, kanske inte en stämpel som jag absolut måste ha. Men det är ju då det blir en utmaning. Ha en härlig helg! Kram

Postat av: lenislenis

Publicerad 2009-09-27 00:28:41

Underbart kort! och.... såååå ful är den väl inte, stämpeln? Inte vacker direkt... men kul!

Postat av: Lollo

Publicerad 2009-09-30 15:59:57

Jag tycker den var fin, och kortet blev ju jättefint

Kram från Lollo

Postat av: Kristina

Publicerad 2009-10-02 12:47:21

Gillade grisen! Fick du mitt mail om plastfickorna?

Postat av: Lisbet

Publicerad 2009-10-02 14:50:57

Hej!

Jag tror inte att jag varit inne hos dig förr. Du får väldigt gärna lämna en länk på www.minbloggrunda.blogspot.com. Det är många varje dag som tittar in för de letar någon.



Du gör helt underbara kort.



Hoppas du inte tar illa vid dig nu men jag tänkte visa dig vår (articsisters) nya stämpelkatalog. Du behöver inte titta om du tycker att jag är fräck som visar upp den här. Den finns på; www.safirsilk.se.



Ha en underbar dag

Postat av: Lisa - InkyWings

Publicerad 2009-10-04 09:43:07

Kram på dig - hoppas du får åtminstonde EN kanelbulle idag va? ;-DD



Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela