Sara - SaGam

Kortvikningar

Publicerad 2009-11-03 21:28:36 i Stämplat

Jag har egentligen för det mesta vikt kort bara på vanliga sätt. Ett och annat vattenfallskort har det blivit och någon annan variant, men helt klart mest vanliga kort. Gillar formatet 13 x 13 cm mycket just nu. Inför fortsättningskurs jag skulle hålla förberedde jag några olika vikningar och vi hade riktigt kul på kursen och fina resultat blev det. Här kommer mina:




Fota på kvällen blir verkligen inte bra. Jag borde lära mig det...

Jag håller som bäst på att rensa ut massa stämplar och annat att sälja på loppisen på lördag. Hoppas du kommer förbi om du bor i närheten. Det blir tillfälle att fynda.

Loppis med stämpel- och scrapbookingtema
Lördagen den 7 november kl 13-15

Samlingslokalen, Tranbärsvägen 24-46 i Floda

Man samlar lätt på sig mycket
material i den här hobbyn …

Vi är några pysselmänniskor som rensat ut förråden med sådant som vi tröttnat på eller av någon
anledning inte har använt.

Välkommen att fynda stämplar och
tillbehör – både nytt och begagnat!

Välkommen!

Sara/Sagam, tfn 0736-55 55 53
Ingrid/Inola, tfn 0707-80 61 68



Skriv gärna hej om du är här och tittar. Det är roligt att veta vilka som hittar hit.
Sara

Kommentarer

Postat av: AnnikaS

Publicerad 2009-11-04 14:58:40

Jag tycker att det är riktigt roligt med lite annorlunda vikningar emellanåt. Kul att få se vad du hittat för några vikningar och alla korten är jättefina.

kram Annika

Postat av: Maria

Publicerad 2009-11-05 19:40:56

Superfina och enkla vikningar! Ses den 14:e! Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela