Sara - SaGam

Rosa och rött

Publicerad 2009-05-04 21:52:39 i Stämplat

Just nu njuter jag av att det är ljust länge så att kvällarna inte känns så sena fast de blir det. På web-radion lyssnar jag ömsom på gamla avsnitt av Karlavagnen, ömsom på Melodifesten dygnet runt. Skapandet sker ganska snabbt och det ena leder till det andra, börjar med ett kort, blir en bakgrund till något annat kort, blir en LO som leder vidare till....osv. 

Ett par av de senaste korten går i rosa och rött. Två färger som var helt omöjliga att kombinera när jag var liten, men som jag tycker passar riktigt bra ihop. Hjärtebakgrunden är från Penny Black och är färglagd med TomBow-pennor. De andra stämplarna är från Kortmakaren. Wilma som konfirmand är en alldeles nypressad stämpel ur Kortmakarens maj-release.



Nu väntar nya utmaningar!
Må gott,
Sara

Kommentarer

Postat av: Cicci/Trollmor

Publicerad 2009-05-05 19:53:25

Ville bara titta in och säga Hej!

Vilka härliga kort du gjort! Kraaam...

Postat av: Muffin

Publicerad 2009-05-06 11:46:15

Så fina! Rött och rosa är en lysande kombination enligt mig. Apropå färger - vad grön och fin din blogg är, härligt!

Kram från mig!

Postat av: Hanne

Publicerad 2009-05-10 17:38:46

Hei!



Koselig med besøk i bloggen min:)

Så fine kort du har laget! Fint med disse fargene sammen!



Hanne

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela