Sara - SaGam

Nedräkning

Publicerad 2009-03-05 20:44:10 i Smått & Gott

Nu är det inte många timmar kvar innan jag klockan 07.00 i morgon finns redo på Svenska Mässan för att ta emot utställare och Kortmakarens egna släp. Inför varje mässa jobbas det intensivt in i det sista, så också idag. Har haft fullt upp med de sista förberedelserna och i morgon går det flera timmar åt att få ordning på montern. På lördag morgon väntar det största gänget utställare som kommer för att packa upp allt vad de har att erbjuda kunderna. Arbetsamt javisst, men fantastiskt roligt och spännande. Det pirrar alltid lite extra i magen inför en mässa, och alldeles särskilt inför Nordiska Stämpel- och Scrapmässan där ju Kortmakaren står som arrangör. På mässans egen hemsida kan du läsa om alla demonstrationer som utställarna ska ha i en särskild demo-monter. Förutom allt det som kommer att visas ute i de egna montrarna. Under "Karta/Hitta hit" finns en hallplan så du ser var de olika utställarna finns placerade. Om du inte tänkt gå - så tänk om! Du kommer inte ångra dig. Välkommen!


Klippt från Kortmakarens blogg:

"Var med och tävla!

28/2 fyllde Kortmakaren fyra år. Detta firar vi tillsammans med er genom en tävling. Gör ett kort i färgerna rosa, brunt och vitt med Kortmakarens egna stämplar och lämna in det till oss på mässan. Ett fint pris utlovas till vinnaren som utses av oss. Prisutdelning på lördag kl 16.00 och på söndag kl 15.00. Inlämning sker minst en timma före prisutdelningen.

OBS! Vi har ingen möjlighet att lämna tillbaka korten. Tävlingsledningens beslut går inte att överklaga.

Välkommen!"

Må gott och ladda batterierna för en härlig helg!
Sara

Kommentarer

Postat av: Birgitta

Publicerad 2009-03-05 21:26:16

Hallå hallå!!

Jag kommer och jag kommer att lämna in ett kort!

Ska bli så roligt och få gå på mässan!!!

KRAM Birgitta

Postat av: Carro

Publicerad 2009-03-05 23:18:41

ÅH! Vad jag vill dit! Men man kan inte vara överallt.... Imorgon hämtar vi sonen på Arlanda från hans 2 veckors tripp till Kina. SÅ denna gång prioreterar jag att få umgås med hela familjen för det var ett tag sen.

Hoppas ni får det superdupertrevligt! =)

Postat av: AnnikaS

Publicerad 2009-03-06 07:51:39

Vi syns i eftermiddag! Det är en härlig mässa och jag är alltid så full av inspiration efteråt. Ja kanske inte direkt, måste ju hinna smälta alla intryck först...

kram Annika

Postat av: Camilla W

Publicerad 2009-03-06 22:52:05

Då ses vi i morgon! Längtar

Postat av: Hegu

Publicerad 2009-03-07 19:01:04

Jag hoppas att ni får en riktigt bra mässhelg! Det ska bli roligt att få en rapport efteråt...:)



Kram

Helen

(som önskar att jag vore där...i pysselparadiset!)

Postat av: Yoli Design

Publicerad 2009-03-16 22:32:29

Hoppas att mässan gick kanonfint... :D

Nu ska jag kika vidare på alla dina fina alster...

kram kram

Postat av: Yoli Design

Publicerad 2009-03-16 22:32:57

Hoppas att mässan gick kanonfint... :D

Nu ska jag kika vidare på alla dina fina alster...

kram kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela