Sara - SaGam

...hej igen!...

Publicerad 2009-03-24 21:06:54 i Smått & Gott

En stund vid datorn så här på kvällskvisten var längesedan. Efter Nordiska Stämpel- och Scrapmässan åkte jag med familjen på en veckas ledighet med skidåkning i Trysil, Norge. Ett par gånger var jag beredd att åka hem när barn skrek och kläder var våta, men det lugnade sig och till slut log alla fyra när vi tog oss nedför pisterna. Att vara ledig helt och hållet en hel vecka var underbart skönt. Roligt att komma tillbaka, men inte lika skönt ;-) Arbetsuppgifter samlas lätt på hög och det tog ett tag innan jag kände att jag åtminstone nästan var ikapp. Där är jag nu, och på torsdag far Tina och jag till Malmö och Symässan. Datorn hemma har lagt av så jag kan inte visa något skoj...jo förresten. Lite härliga vårblommor (tack Elin)!



Ha det gott! Vi ses!
Sara

Kommentarer

Postat av: Birgitta

Publicerad 2009-03-25 19:41:10

Hej hej!

Lycka till med nästa mässa!!

Har en sak till dig i min blogg!

KRAM

Postat av: Zornitsa

Publicerad 2009-04-08 23:16:35

Hoppas resan hem gick bra. Beundrar ditt mod att köra med släp. Jag är helt slut efter mässan... men det var kul att ses. Glad påsk :)

Postat av: Eva-Lena

Publicerad 2009-04-10 14:25:37

Glad Påsk!

Kram

Postat av: Ingrid - Inola

Publicerad 2009-04-10 15:02:05

En riktigt glad påsk önskar vi er - och tack för kortet! Kram!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela