Sara - SaGam

Supernöjd med nya dies

Publicerad 2009-06-04 21:04:02 i Tim och Linnéa

Känner mig så nöjd med mina senaste inköp! Jag har länge tänkt på att jag ville köpa alla, men har bara införskaffat mig ett litet tidigare. Idag kom jag hem till min djurälskande son med nästan alla Quickutz "vilda djur"-dies. Både stora och små giraffer, elefanter, apor och lejon! Så klart skulle jag ha dom så som Tim älskar djur. Är det någon som har användning av alla dom så e det jag/vi. Ni som känner Tim vet...

Tim satte sig vid revan direkt och började veva. Lite pilligt, men mycket roligt och till slut blev han klar med födelsedagskortet till en kompis han ska på kalas till i morgon. Och jag bara ler och är supernöjd med mina inköp!


Ser fram emot att få göra massa LO:s med dessa härliga djur.
Må gott och ta hand om dagen, den kommer inte igen.
Sara

Kommentarer

Postat av: Ingrid - Inola

Publicerad 2009-06-04 23:09:16

Klart att du och "Djungel-Tim" ska ha djur-diesen!Förstår inte hur du har kunnat hålla dig från att köpa dem tidigare ;-)

Postat av: Maria/Kortmakaren

Publicerad 2009-06-04 23:52:16

Förstår att dessa dies kommer att varma hos er. Så roligt för Tim. Hälsa honom att det var ett fint kort han gjort. Kram.

Postat av: Maria

Publicerad 2009-06-05 12:44:26

Vilken lycka för en djurälskande kille och vilken duktig kortmakare han är.



KraM

Postat av: Zornitsa

Publicerad 2009-06-06 23:57:39

Åh vad roligt han måste haft (och du med förstås :)

Ha det bra!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela