Sara - SaGam

Smått på G!

Publicerad 2009-07-21 23:40:21 i Stämplat

Inte vet jag vad ni associerade till, men ni som känner mig väl förstår nog att det inte är bebis det handlar om för min och makens del. Nä, i stället har jag krympt några omtyckta filurer på jobbet och nu finns det 9 små, små (ca 2*2 cm) sådana till försäljning hos Kortmakaren. Kopierat från Kortmakarens blogg:

"Filuren har krympt! Nya stämplar och utlottning!

Sara inleder fruntimmersveckan. Vi firar vår Sara, och alla andra, med ett litet litet stämpelsläpp. Det är nämligen så att filuren har krympt! Vi släpper nio filurmotiv i en mindre storlek. De är perfekta att stämpla egna bakgrunder och paketpapper med med, stämpla på insidan av kort eller använda på små blomsterkort.
Alla som köper minst fyra stycken minifilurer (eller fler!) är automatiskt med i utlottning av ett pyssligt paket, värde 150:-. Gäller till och med 26/7. Ni hittar minifilurerna
här."

Här får ni mina första två små-filurkort!! Alla stämplar, dies och stickers finns hos Kortmakaren.




Må gott! Skriv gärna hej! och hjälp mig gärna med vilka företag dessa stämplar kommer från.
Sara

Kommentarer

Postat av: stina ~maräng~

Publicerad 2009-07-21 23:48:30

Hej!

Så söta små filurer och jättefina kort!

kram! stina

Postat av: Therése

Publicerad 2009-07-22 19:46:25

Hejsan

Ville bara tacka för mitt besök hos dig i Kortmakarens butik idag! Så trevligt!! =)

Känner mig mycket nöjd med mina inköp, men är lite för trött för att börja testa de nya stämplarna nu - får bli imorgon istället.

Blev ett besök hos Stämpelboden också (tjejen som jobbade skulle framföra hälsningen till Puck o Annika) samt hos Slöjddetaljer i Skara... Så jag kom hem med LITE mer saker =)

Kramar, Therése

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela