Sara - SaGam

Hemma igen

Publicerad 2009-01-20 20:12:43 i Smått & Gott

Så har vi då landat åter efter fem dagar i Stockholm. Har säkert varit fint väder, men det har vi ingen aning om, vi som varit inne  hela dagarna. Formex, fackmässa, då det ges tillfälle för oss på Kortmakaren att träffa de kunder vi redan har en kontakt med, men också många nya. Det är så roligt! Tack alla som hälsat på oss i vår monter! Tina, Elin och jag har jobbat från tidiga morgon till sena kvällen och nu är det skönt att vara hemma igen. Hemma vid det pysselbord som börjat damma in nu när det stått ensamt så många dygn. Särskilt kreativ har jag inte varit under mässdagarna även om jag befunnit mig i en kreativ miljö med massa härliga färger och former. Vårens färger är cerise, orange, turkos och limegrönt! I de ljusare tonerna gäller rosa, coral, petrolblå och ljus ljus grön. Riktigt härligt!
Fångade in en dekorationsnål och lite ståltråd och gjorde en blomsterdekoration av Petalooblommorna. Fint Va?!!



Ha en fortsatt bra vecka!
Sara

Kommentarer

Postat av: Ingrid - Inola

Publicerad 2009-01-20 21:49:08

Då är jag alltså helt rätt ute när jag sitter här och gör ett orange kort :-D Förstår att det är skönt att vara hemma igen. Vilken läcker blomma du har gjort! Kram!

Postat av: Hönan/Anna-Lena

Publicerad 2009-01-21 08:26:39

Din blomma blev så fin!

Så skoj att träffas under några dagar, hoppas vi ses snart igen!

Kramisar

Postat av: AnnikaS

Publicerad 2009-01-21 09:48:20

Jag är allt lite avundsjuk på dig som fått gå runt i den härliga kreativa miljön och bara inhämta inspiration. Låter som riktigt härliga färger!!!

kram Annika

Postat av: Hegu

Publicerad 2009-01-21 12:12:41

Underbar blomma du har satt ihop! Nu blev jag sugen på att göra några egna blomdekorationer...får leta fram ståltråden och pärlorna igen. Älskar färgerna som verkar vara "inne" till våren. Jag har börjat tycka att turkost och limegrönt är så snyggt ihop och gärna med lite cerise...



Kram

Helen

Postat av: Åsa

Publicerad 2009-01-21 18:52:33

Jättefin blomma du gjort! Det var kul att träffas i helgen! Själv var jag helt slut efter en dag med alla intryck, förstår inte att ni orkade med fem..! :0)

Kram Åsa

Postat av: Zornitsa

Publicerad 2009-01-22 01:28:19

Åh... stackars er... vet ju hur trött man blir av att stå på mässa EN dag... men roligt är det :) Det var så kul att träffa er och jag väntar med spänning på "mina" saker.

Din blomdekoration är hur tjusig som helst :)

Postat av: Christine

Publicerad 2009-01-25 18:17:02

Hej Sara

Läser att du har haft fullt upp med mässan o allt o ändå orkar du blogga o visa oss andra så vi får inspiration.

Kram

Christine PS hoppas du är där nästa gång man hälsar på DS :))

Postat av: Stamparina

Publicerad 2009-01-26 11:32:10

Fin blomma - man får ju riktiga vårkänslor!!! :-)



Kramis

/Stamparina

Postat av: Yoli Design

Publicerad 2009-01-27 23:04:00

hej hej tjejjen...

å mässan... ni verkar haft kanonkul där ju!! :D

Så kul att du kikade in hos mig!! Var ju ett tag sedan vi hälsade på varann... ja, även om vi setts i butiken då!! :D



Jag får väl försöka ta mig en svängom snart igen...

passar ju så bra nu när jag är i floda då och då!! :D



Kommer ni få in de små söta asiatfigurena i clearstamp?? måste ju ha dem såklart, inte varje dag man hittar sig själv som stämpel!! hihi



ha det bra så länge!! kraaaaaaam

Postat av: Muffin

Publicerad 2009-01-30 18:31:05

Åh, vad glad jag blir. Det verkar vara någon som har bestämt sig för att det är MIN vår - jag bara älskar alla de färger du räknade upp!!

Ha en riktigt skön helg!

KRAM!

Postat av: sari hänninen

Publicerad 2009-02-05 16:36:57

den här blomman tycker jag är riktigt läcker... skulle vilja kunna gör en själv... kanske kan du visa mig någon gång? :-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela