Sara - SaGam

Skäms på mig!

Publicerad 2009-02-26 21:04:23 i Stämplat

Usch och fy vad längesedan det var jag uppdaterade här. Det är kanske så att jag inte är värdig en blogg. Eller så är det bara så att livet har sin gång och ibland hinns inte allt med. På jobbet har vi fullt upp och det är verkligen mycket nu. Varje dag fylls butiken av massa nyheter som kommer in från USA. Allt detta ska räknas, prismärkas och ut i butiken, både i den fysiska och i web-shopen. Nästa helg den 7-8/3 är det Nordiska Stämpel- och scrapmässan som Kortmakaren arrangerar och i samband med det är det många saker som ska bockas av på "att-göra-listan".



Det är väldigt roligt, men det har varit lite tufft för M har varit sjuk i över 2 veckor och älskade A ligger på sjukhus, svårt sjuk. Några kvällar somnar jag i soffan och andra är jag riktigt kreativ, full av energi att skapa med nya stämplar, dekorationer och papper. Har faktiskt inget kort kvar hemma för jag har tagit dom till jobbet, men kanske kanske kan jag få till ett och annat foto under morgondagen och då ska jag gärna visa det här.

Jag har försökt att scanna ett kort jag gjort tidigare, men det blir inte 100% bra. Jag borde lära mig fota snyggt istället. Då skulle korten och LO:sarna komma bättre till sin rätt. Hur som helst har jag använt Crackle Paint på en kartongbit och på det stämplat en SilhouetteCorner på och embossat med Puff. Lite bling, bling och en textbakgrundstämpel på själva kortbasen, sen var det klart. Håll till godo!



Jag hoppas verkligen du kommer tillbaka hit igen även om jag inte uppdaterar så väldigt jätteofta just nu.
/Sara

Kommentarer

Postat av: Muffin

Publicerad 2009-02-26 21:57:45

Klart att jag kommer tillbaka, tok där! Man måste inte alltid uppdatera så himla ofta...det får ju inte bli ett stressmoment. Tack för din söta kommentar, blir så glad.

Härligt kort!

kram

Postat av: Lisa - InkyWings

Publicerad 2009-02-26 22:44:50

Kul att se en liten uppdatering. ;-)

Tack för pratstunden oxå.



TUR det finns små datorer man kan släpa med sig i sängen.... fniss... det blir rätt mkt slösurfande när man inte orkar göra nått annat än ligga i horisontellt läge. suck

Postat av: Lollo

Publicerad 2009-02-26 22:57:16

Tack för omtanken, hoppas verkligen hon kvicknar till snart!

Postat av: Angela

Publicerad 2009-02-27 10:43:30

Klart jag kommer tillbaks hit!



Vilket jättefint kort, är nog ÄNNU finare i verkligheten. Det är alltid svårt att få med glans, glitter, embossat m.m.



Ses på lördag, kan knappt vänta! (fast tur att det är några dagar kvar med tanke på allt som måste göras innan!!)

Postat av: MiaS

Publicerad 2009-02-27 21:39:56

Hoppas att få möjlighet att delta på maran den 6:e, hade ju så kul förra året!

Postat av: lenislenis

Publicerad 2009-02-27 22:56:05

Jätteläckert kort!

Klart jag kikar in här, det gör inget att det inte uppdateras så ofta (jag känner igen problemet av ngn anledning...) när man får så mkt inspiration av de inlägg du gör :-)

Tack för tipset förresten ;-)

Postat av: AnnikaS

Publicerad 2009-02-28 17:36:35

Det klart att jag hittar tillbaka hit! Jag gillar verkligen kortet du har gjort. Visst är det trist att man inte kan göra sina kort rättvisa, men jag tror att alla vi pysslare är rätt bra på att föreställa oss bling, 3d effekter och annat.

kram Annika

Postat av: Inger

Publicerad 2009-03-03 09:51:28

Vilket riktigt läckert kort! Med så fina kort vill jag givetvis se uppdateringar ofta men vi alla vet ju så väl att man inte alltid hinner eller orkar.

Tack rara du för din kommentar på min blogg, jag blev så jätteglad!

Synd jag inte kan åka till mässan i helgen och tjöta lite!

kram Inger

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela