Sara - SaGam

Sex - 6, tolv - 12 & elva - 11!

Publicerad 2009-12-20 21:21:44 i Smått & Gott

Julbord, julstök och annat kom mellan min onsdagskväll och alla andra dagar då jag skulle få fram vinnaren i min lilla julklappsutdelning. Men den som väntar på något gott. Som plåster på såren för er som väntat lottar jag fram 3 stycken som får varsin julklapp!

Klapp 1: Nummer 6 blev siffran som random.org plockade fram först när jag gick in för att få fram en vinnare ev min lilla julklapp. Grattis Emelie!

Postat av: Emelie
Först kommer fina kantstansar och på andra plats helt klart spellbinders, de är ju så användbara.
Fina saker du skapar!
/Emelie
2009-12-14 @ 13:18:38

Klapp 2: Nästa blev nummer 12. Grattis Eva J!

Postat av: Eva J
Jag har fått storhetsvansinne (?) och önskat mig en Gazelle (Bosskut). Misstänker eventuellt att även Tomten kanske tycker att den är lite dyr...
/Eva
2009-12-16 @ 16:20:22

Klapp 3: Sista klappen för i år blev nummer 11. Grattis Hegu!

Postat av: Hegu
Högst upp på min önskelista denna jul står en Slice från Making Memories. Jag har sett så mycket fint man kan göra med den maskinen och jag tror att den skulle passa mig bra. Jag älskar ju min Reva men denna skulle vara ett bra komplement!
Jag har mailat till tomten så vi får väl se vad han har med sig i säcken...:)
God Jul!
Helen
2009-12-15 @ 21:55:45
URL:
http://helenskreativarum.blogspot.com

Nu hoppas jag att ni mailar mig era adresser snart så klappen hinner fram i tid!
sara snabel-a gamborn.com

Vi hörs och ses! Ikväll ska jag ordna de sista julkorten. Har inte postat några än...
Sara

Kommentarer

Postat av: Emelie

Publicerad 2009-12-20 22:20:40

Åh vad glad jag blev!

God jul & Gott nytt år!

//Emelie

Postat av: Hegu

Publicerad 2009-12-21 22:56:28

Nej men...vad skoj! Vilken tur jag har...:)

Jag mailar min adress så behöver du inte leta efter den...:)



Kram

Helen

Postat av: Lisa

Publicerad 2009-12-22 07:49:05

kul att du lämnade ett spår på min sida så att jag hittade hit :) Här fins mycket vackra sakor att inspireras av.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela