Sara - SaGam

Tim, snart 4!

Publicerad 2008-09-16 21:48:29 i Tim och Linnéa

Så tog då Tim tag i djurstämplarna och satte igång. Inte helt enkelt visade det sig, men jag tyckte nog att han fick till det ändå. Han hade inte siktet inställt på att göra kort, han ville bara stämpla så många djur som möjligt på samma papper och färglägga lite. Med betoning på lite som ni kan se. Det roliga var liksom att stämpla.


Eftersom jag höll på med att stansa blommor för placeringskort till helgens fest samtidigt så hoppade T snart över till att klistra die-cuts på kort. Det blev ett som mormor ska få när hon fyller år på fredag och ett som jag fick. Inte dåligt vad han fick till det! Använde till och med punchinella;-)


Hur har du det? Små eller stora barn som medhjälpare bredvid dig eller kanske rent av flera pysslare i familjen? Berätta gärna. Kan vara kul att få höra!

Har scrappat 2 Lo:s i kväll. Det var ett tag sedan sist. Härligt!

Må gott,
Sara

Kommentarer

Postat av: AnnikaS

Publicerad 2008-09-17 06:59:47

Vad härligt att få pyssla ihop! Vad duktig han är på att stämpla och göra kort.



Jag har inga egna barn att pyssla med, men en brorsdotter på snart 2,5 år som älskar att "possla" i mitt hobbyrum.

kram Annika

Postat av: Hegu

Publicerad 2008-09-21 22:56:09

Här hemma har jag min lilltös som fyllde fyra i slutet av juli. Hon älskar att rita, måla och pyssla. Hon gör gärna kort och talar ofta om att när hon blir stor då vill hon ha lika mycket pysselgrejer som jag har!:) Vi brukar ofta måla stämpelmotiv eller göra kort ihop...det är kul!:)



Kramis!

Helen

Postat av: Elina

Publicerad 2008-09-27 23:44:47

Underbart! Jag ska pyssla med Lilleman imorgon. Han älskar att stämpla, klippa ut motivet och sedan limma fast det på ett annat papper. Han kan sitta i timmar.







Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela