Sara - SaGam

Mitt emellan

Publicerad 2008-09-02 21:35:40 i Stämplat

så kan man beskriva den tid som är just nu. Är grymt trött och ägnar mest tid åt att slappa/sova i soffan så fort jag bara kan. Alltså blir det ingen tid vare sig vid pysselbordet eller datorn. Jag finns tillsammans med mina goa kollegor på Kortmakaren mitt emellan två stora mässor. I helgen var jag tillsammans med Tina i Stockholm och jobbade ut mot nya och gamla återförsäljare på FORMEX-mässan. Sent ,sent natten till måndag kom vi hem igen, hade designteams elin med oss i bagaget och nu är alla minuter viktiga minuter inför den Nordiska stämpel- och scrapmässan som Kortmakaren arragerar till helgen på Svenska Mässan i Göteborg. Så om någon tror att vi pysslar oss genom dagarna i stämpelaffären så har du/ni fel. Det är ett mycket intensivt arbete som gäller till 100%.

Några nya TOMAS-kort har det inte blivit, men jag kan visa ett jag gjorde i förra veckan, med en av mina favorit-tomasar:



Blommorna kommer från Petaloo och finns hos Kortmakaren. Just dom här heter "Sunken treasure".

Ha det gott. Hoppas vi ses till helgen!
Sara

Kommentarer

Postat av: AnnikaS

Publicerad 2008-09-03 10:05:01

Det låter hektiskt, men kan tänka mig att det är en roligt hektisk tid! Vi ses på mässan.



Kortet är jättesnyggt, gillar bakgrundspapperet massor, får nog ta och leka lite med dynorna jag oxå.



kram Annika

Postat av: Hegu

Publicerad 2008-09-04 14:45:31

Nu är det bara två dagar kvar och sen ses vi! Det ska bli sååå kul!! Längtar...



Må så gott och ta hand om er!

Kram

Helen

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela