Sara - SaGam

Vattenfallskort

Publicerad 2008-10-13 22:22:49 i Stämplat

Hej gamla vänner och nya bekanta!

Idag har jag knåpat ihop mitt första vattenfallskort. Hade ett lånat kort (Tack Mia!) med mig hem och mätte och kikade och härmade det kortet och till slut blev mitt eget klart. Tog något mer tid än det brukar ta för mig att göra ett kort, men så blev det ett avancerat kort också.



I helgen blev det desto fler kort gjorda i den Crop som Lisa- Inkywings höll i. Det var kanonkul att vara med och göra massa utmaningar. Jag fick ihop 10 kort och 1 LO och kanske, om lotten vill, så vinner jag nåt pris. Hur som helst har jag en hel hög med härliga kort som jag kan skicka till någon!

Må gott!
Sara

Kommentarer

Postat av: Ingrid - Inola

Publicerad 2008-10-14 11:44:01

Vilket fantastiskt kort! Har sett den här kortmodellen på andra håll och funderat på hur man gör, men inte riktigt kunnat klura ut det. Får man kanske låna ditt kort att ha som mall och förebild? Hoppas att ni hade en fin 5-årsdag i lördags! Kram Ingrid

Postat av: AnnikaS

Publicerad 2008-10-14 18:02:26

Jag har tittat på många vattenfallskort på nätet, men att ha ett i sin hand verkar toppen. kortet är jättefint!



Superroligt med crop, jag fick oxå några kort gjorda!

kram Annika

Postat av: Pysselmyran

Publicerad 2008-10-14 20:30:43

Superläckert!!!

Krama / Sofia

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela