Sara - SaGam

Hero Arts

Publicerad 2008-10-19 21:00:45 i Stämplat

När jag började stämpla 2000 var ett av de företag jag köpte stämplar från Hero Arts. De hade en hel del då som jag gillade. Sen kom en period när jag inte alls tyckte att de serverade några goda stämplar direkt, men jag tycker att de kommit tillbaka riktigt bra nu! Gillar många av deras stämplar och utökar min samling...

Här kommer två kort jag gjort med stämplar från clearstampssetet "Birds & Branches". Borde säkert ha fotat en härligt solig dag, men jag har scannat nu i kväll och det blir lite suddigt för jag har 3D-effekt på korten. Ska fundera på det där med att fota i dagsljus i stället...



Hoppas du inte lider av söndagsångest- det gör inte jag!
Ha en bra vecka!
Sara

Kommentarer

Postat av: AnnikaS

Publicerad 2008-10-19 21:29:39

De här korten är underbara!!!

kram Annika

Postat av: Maria

Publicerad 2008-10-19 21:32:49

Mycket stilfullt!

Postat av: Elina

Publicerad 2008-10-21 17:56:21

Mm, de där stämplarna är så härliga!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela