Sara - SaGam

Fredag igen!

Publicerad 2008-10-03 19:30:48 i Stämplat

Påminns ofta över hur fort tiden rusar. Måndag fredag känns det som. I morgon jobbar jag i butiken (Kortmakaren) och har du vägarna förbi så välkommen!
Soffan väntar om en stund, men jag har ägnat nån timme åt att scanna lite kort som legat på hög sen den där scannern inte ville vara med. Ett par Halloweenkort med stämplar från Hero Arts och Kortmakaren. De små spökena har jag stämplat på krympplast. Rotade fram den ur gömmorna och ställde mig plötsligt frågande till varför jag inte använt krympplast på länge..

 

Må gott och glöm inte att stämpla lite i helgen!
Sara

Kommentarer

Postat av: Maria

Publicerad 2008-10-03 19:57:14

Härliga buskort. Spökhuset är verkligen kusligt:)

Krympplast är något jag måste pröva.

Ha en fin helg!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela