Sara - SaGam

Ett pysselbord någonstans

Publicerad 2008-10-08 23:26:55 i Stämplat

Kom på mig själv tidigare i kväll att jag påpekade för Linnéa (snart 6 år) att hon hade massa saker i högar på sitt pysselbord och att det därför kan vara svårt att få plats att stämpla och greja. Sen vred jag mitt huvud några grader åt ett annat håll och vad hittade jag där?! Jo, mitt eget pysselbord någonstans under en väldigt massa saker. "Äpplet faller inte långt...", "Sådan mor, sådan ..." eller hur är det dom brukar säga. Hur som helst gjorde jag slag i saken när barnen hade somnat att städa. Det blev ett väldigt plockande och pillande och sorterande och faktiskt en LO och ett kort av bara farten. Jag hittade ju massa roliga saker på vägen genom högarna. Nu lyser det nästan tomt på mitt pysselbord och jag ser fram emot morgondagen då jag är ledig och ska ägna mig åt stämplingen hela dagen!



Wilma med gran är en av Kortmakarens nyheter. Stämpeln är färglagd med distresser och uppiffad med glitterlim i julkulorna. Det svarta glossypapperet har jag haft i en embossing-die och dragit genom Cuttlebuggen. För att få fram det vita drog jag lätt med ett sandpapper över. God Jul-texten kommer från Kortmakaren.

Må gott! Och lämna gärna en liten kommentar så jag får veta att du varit här!
Sara

Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2008-10-09 08:38:11

Det där gav inspiration till mina julkort! Tack!

Postat av: Dani

Publicerad 2008-10-09 15:38:11

Jättefint kort ! Känner igen det här med att skrivbordet inte syns. Jag sprider ut mig över hela lägenheten och okuperar matbordet i köket och mitt lilla pysselbord i vårat sovrum. När jag sitter i köket måste jag hela tiden springa fram och tillbaka eftersom hälften av sakerna befinner sig i sovrummet :-)

Får se om jag kan komma på en lösning......mmmmm

Må gott

Dani

Postat av: Ingrid - Inola

Publicerad 2008-10-10 11:59:20

Fiffigt med det svarta glossypappret som du sandpapprat - det ska jag lägga på minnet. Ja du, stökiga pysselbord har vi väl lite till mans ... ska kanske göra ett ryck och städa i röran hos mig också. Ha det gott!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela