Sara - SaGam

Invigning!

Publicerad 2008-11-13 21:10:08 i Smått & Gott

Hemma efter ytterligare en lång dag på jobbet. I kväll har vi haft VIP-invigning i Kortmakarens nya lokaler och i morgon kl.10 öppnar vi för allmänheten. Vi har 30-50% på allt i butiken och 20% i web-shopen. Läs mer om erbjudandena på Kortmakarens hemsida.



Här är Bengt och jag i full färd med att såga. Nu sitter displayen på väggen full av vackra blommor från Petaloo.



Nu ska jag sova gott inför morgondagen! Vi ses kanske??!!
Sara

Kommentarer

Postat av: Louise(vbg)

Publicerad 2008-11-16 14:10:22

Jag ser att du har fullt upp, måste ta mig till den nya affären. Kramiz

Postat av: Susanne

Publicerad 2008-11-17 08:36:28

STORT grattis på födelsedagen Sara! Hoppas att du får en underbar dag!

KRAM

Postat av: Jaana

Publicerad 2008-11-17 17:03:46

JÄTTEGRATTIS på DIN dag ! Vi ses på söndag,

Kram: Jaana

Postat av: Maria

Publicerad 2008-11-17 19:29:30

Såg att det är födelsedag idag. Grattis grattis!!

Ha en alldeles underbar födelsedag!

Postat av: Lisbet

Publicerad 2008-11-18 19:08:07

Ahhhh en ny blogg tror jag....fast känner igen lite..



Tisdag kändes som en bra dag för en blogrunda. Hoppas allt är gott med dig och att du börjar ladda för första advent.



Läser att du inte är kry så jag hoppas du kryar på dig.



Jag har gjort en kalender till ett projekt, med det menar jag att jag tillverkat en liten svensk med en bild för varje månad och med röda söndagar. Den är enkel men funktionsduglig. Du kan hämta hem den från min och systers blog. Det ligger med ett a4-blad med alla månaderna (bara att skriva ut – klippa och använda) samt en png-fil för varje månad.

Du hittar den på;

www.articsisters.blogspot.com



Skriv gärna en kommentar så blir vi glada.



Lisbet

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela