Sara - SaGam

PIF-vinnare!

Publicerad 2008-05-28 21:29:37 i Stämplat

Tillbaka i verkligheten känns det som. Efter en helgs magsjuka och en del jobb för att fylla på krafterna igen sitter jag här "en vecka för sent" och ska tala om vem som vann min PIF-utlottning. Men ni får vänta lite...Här får ni se det andra utav de två kort jag gjorde med sakerna från Dani.

image289

Jag fick ett litet pysselpaket skickat till mig, skapade två kort, och nu är det dags att skicka ett nytt paket till någon av mina bloggläsare. Det var några som ville vara med och jag tog inga kort på lotter eller så utan frågade helt enkelt maken om en siffra och det namn jag hade skrivit vid den siffran han sa blev vinnaren. Så grattis Evelina/Wih! Maila mig din adress på sara [snabel-a]gamborn.com så kommer det ett litet paket så småningom! 

To be continued...
/Sara

Kommentarer

Postat av: zizzi

Publicerad 2008-05-28 22:11:43

Hej och tack för kommentaren!!!
Vilket underbart mors dag kort från förra inlägget! Detta kortet blev jättefint det med!
Kram på dig

Postat av: Evelina

Publicerad 2008-05-29 09:19:02

Va kuuuul! Tack! *börjar klura på min egen pif-utlottning*

Postat av: Dani

Publicerad 2008-05-29 11:41:05

Roligt att du lyckades få ihop två kort, de blev jättefina båda två.
Det kan vara lite svårt att göra ett kort när man får material från någon och dessutom kanske inte i ens egna färger.
Tycker att PIF:arna är kul och utmanande.
Ha en trevlig dag
Kram Dani

Postat av: Junitjej

Publicerad 2008-05-31 08:42:06

Vilken duktig scrappare du är!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela