Sara - SaGam

Vardag igen

Publicerad 2008-03-04 21:18:00 i Stämplat

Så fort den gick helgen! Och så snabbt det blev vardag igen. Vardagen nu består av kräksjuka barn och det är inte helt kul... Nåja, i lördags var jag med på scrapträff i Lindome och det var väldigt trevligt. I en så stor samling människor som träffas på en gång och stämplar/scrappar har jag aldrig varit och det var kul. Full fart med utmaningar, tävlingar, loppis-bord och godisskålar.  Lyckades vinna en tävling och komma tvåa i en- det var väl inte illa?! Fråga inte hur många medtävlande jag hade..hihi.

Jag demade distressfärgläggning i några omgångar och det är kul att se hur "tioöringen" trillar ner på människor när de får ett annat sätt att se på färgen än tidigare. Det blev inte så mycket "bara färglagt" som jag kanske trodde innan. Istället kom jag hem med 3 färdiga LO:s och 3 färdiga kort. Korten är färglagda med decorating chalks, Promarkers och MCP-Gamsol-teknik:

image234image237image233

Idag verkar det bara strula när jag ska ladda bilder. Hoppas det blir nåt till slut, annars får jag ta nya tag i morgon...

/Sara

Kommentarer

Postat av: lenislenis

Publicerad 2008-03-05 01:32:12

Visst fanns det medtävlare ;-), förringa inte dina vinster - du var väl värda dem.
Älskar ditt bakelsekort! Varifrån är stämplen?

Postat av: Tin@

Publicerad 2008-03-05 17:19:03

GRATTIS!
Kram Tin@
(förlåt om jag lät brysk i måndags.....)

Postat av: Christin

Publicerad 2008-03-07 10:23:19

Så många fina kort du gör!!
:0)

Postat av: zizzi

Publicerad 2008-03-07 12:06:07

Hallojsan
Vad tröttsamt med kräksjuka.......
Fina kort som vanligt! Gillar ditt Mums kort extra mycket! Kram Kram

Postat av: Maria

Publicerad 2008-03-07 19:09:18

Tack! Ska bli roligt och lärorikt hoppas jag. Jag kommer säkert inte att få så mycket gjort själv för jag är nyfiken på vad och hur andra gör:)

Postat av: Noahfrida

Publicerad 2008-09-11 10:24:04

I just visited your site...its abosolutely wonderful... Best of luck to you! You must have some great inspiration in your life. Take care

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela