Sara - SaGam

Påskpyssel + Hjälp efterlyses!

Publicerad 2008-03-24 21:35:31 i Stämplat

Vilket vinterväder det är! Två månader efter julafton och nu snöar det så där långsamt vackert som man önskar att det ska göra på just julafton. Nåja, en annandag är en annandag och tid i pysselrummet fanns det gott om idag. Jag har gjort flera kort till min egen lilla utmaning att använda alla mina tulpanstämplar och göra kort med. Fick idén av Ingrid/Inola och ska scanna och lägga ut mina bidrag här nån gång i veckan!

Ett kort jag gjort utan tulpaner blev ett filurkort:

image251

HJÄLP!
Jag håller för fullt på med att bygga om min hemsida med tekniktips. Nu när jag ändå är i farten och är laddad för att komplettera och uppdatera hemsidan så passar jag på att fråga:
Vad önskar du att det fanns för tekniktips på min sida?
Bland er som lämnar förslag som kommentar i min blogg senast söndag 30/3 lottar jag ut ett litet pysselpaket!

Ha en bra vecka!
/Sara

Kommentarer

Postat av: Petraso

Publicerad 2008-03-24 23:26:57

Klickbara bilder......
så kan man ha mindre i artiklar och klicka på dom så får man dom stora..... Scrappadicted har bra sådana

Postat av: Elisa

Publicerad 2008-03-25 07:30:49

Kanske nåt med OH? Vad man kan göra och inte göra, och hur!

Postat av: Karin B

Publicerad 2008-03-25 14:45:05

Hejsan!
Svarar på kommentarer från lång tillbaks nu. Ursäkta att det dröjt. Tror inte du lagt in loggan rätt för den räknar inte.

På blogg.se gör du så här för att få in loggan och så att statistiken räknas:

Lägg in adressen under länkadress
Under länkadress skriver du in Scraptoppens adress och under länktext skriver du in den andra koden:

Byt ut XXXX mot ditt användarnamn

Lycka till och hör av dig om det inte fungerar!

Postat av: CarinaGustafsson

Publicerad 2008-03-25 14:52:59

Hej Sara!
Vilket glatt kort du har gjort ... behövs nu i snöyran ju :-)
Kram
/Carina (Stamparina

Postat av: Christine

Publicerad 2008-03-25 16:07:37

Hej, Tycker du har så många tekniktips redan som jag tittar på ofta så jag kan inte komma på nåt mer, har du nåt om promarker pennor?
Ha det bra
Christine

Postat av: Christine

Publicerad 2008-03-25 16:10:49

Var inne på hemsidan nu och du har nåt om promarker men inte hur man använder de? men det är kanske på gång ändå.

Kram

Postat av: Annika A

Publicerad 2008-03-25 16:30:54

Jag var en mycket flitig besökare på dina tekniksidor när jag var grön i stämplandets värld. Verkligen inspirerande och lärorika. Splitnegativ är en teknik som jag saknar dock. Och gärna lite fler tekniktips under Distresser.

Postat av: Sofie

Publicerad 2008-03-25 19:00:28

Hej vännen! Jag har inte så himlans många kommentarer kring ditt stämplande, tycker som alltid att det du gör och gjort är fantastiskt! Ville egentligen bara passa på att skicka en liten kram på ett oväntat ställe!

Vi ses snart!
Kram S.

Postat av: Christianfrida

Publicerad 2009-05-22 08:03:47

Hi! Your website is really interesting! I like it!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela