Sara - SaGam

Gammal skåpmat

Publicerad 2008-03-19 23:13:56 i Stämplat

Hej hej i stugorna! Så här mitt i natten sitter jag vid datorn och går genom massa gamla mappar och grejer för att rensa upp och städa lite. I samma veva har jag laddat om min hemsida SaGam design och fyller på där med gammalt och nytt allt eftersom. Ännu ser hemsidan inte ut som jag vill att den ska göra. Det har strulat en massa och jag har fått göra om allt!!! :-(( Men ha tålamod. Jag jobbar på att få den komplett.

På vägen genom datorn hittar jag en och annan gammal "godbit" från mina tidiga dagar som stämplare. Visar gärna några här. Så här kommer några av 2001 års påskkort! Håll till godo!



Jag tycker det är roligt att läsa och se vem som varit här! TACK för kommentarer!
Ha det gott,
Sara

Kommentarer

Postat av: Lillemor

Publicerad 2008-03-20 08:42:07

Jag har allt varit inne o kollat lite på din hemsida då och då, följer utvecklingen där med spänning! Visst är det roligt att titta på kort man gjort för länge sen! Då märker man ju hur man utvecklats! Jättefina kort från 2001.
GLAD PÅSK önskar Lillemor

Postat av: Tin@

Publicerad 2008-03-20 21:18:00

Jag har oxå varit här, glad påsk på dig.
Kram Tin@

Postat av: Christine

Publicerad 2008-03-20 21:31:47

Jag är ju här ofta och ser nu att hemsidan börjar ta form, den är så bra med alla teknker o tips.
Glad Påsk på dig
Christine

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela