Sara - SaGam

En stämpel - två kort + HJÄLP!

Publicerad 2008-03-25 20:38:21 i Stämplat

Bun Buns är en härlig stämpel från Penny Black som jag har använt på några kort jag gjort. Här är de stämplade med vattenlöslig dyna Adirondack Espresso och färglagda med Promarkers. Idéen till "UNIK-kortet" fick jag av Tina. Gillade den mycket! Kortet är på väg till en vän...

image252image253

HJÄLP!
Jag håller för fullt på med att bygga om min hemsida med tekniktips. Nu när jag ändå är i farten och är laddad för att komplettera och uppdatera hemsidan så passar jag på att fråga:
Vad önskar du att det fanns för tekniktips på min sida?
Bland er som lämnar förslag som kommentar i min blogg senast söndag 30/3 lottar jag ut ett litet pysselpaket!

/Sara

Kommentarer

Postat av: sussilull

Publicerad 2008-03-25 21:19:13

Du kanske kan lägga till vid distress eller pearl ex länken att man kan blanda distresser,vatten och pearlpulver och spraya på en bakgrund? Kanske du har med det någonstans men jag såg det inte. :-)
Och så kanske du kan lägga till faux linen....???

Postat av: Maria

Publicerad 2008-03-25 21:45:55

Du har så många tekniker med på din hemsida och jag har bara testat några få. Därför har jag inga förslag till nya, tyvärr. Kanske kommer med tiden.
Fina kort av en enkel stämpel!

Postat av: Maria

Publicerad 2008-03-25 21:55:30

Var inne på någons sida - jag surfar ikväll - där det nämndes MCP-tekniken. Ett tips? Vad är det?

Postat av: Theresia

Publicerad 2008-03-25 22:07:01

Å vilka roliga kort, gillar verkligen den stämpeln! Det måste jag få grunna på ett tag.. teknik tips. Ska tänka lite så återkommer jag!

Postat av: Maria

Publicerad 2008-03-26 14:38:03

Hoppas vi ses om en stund för lite fika... vi gör våfflor.... ni är välkomna!

Postat av: Nina

Publicerad 2008-03-26 19:41:13

Det finns säkert nånstans på din underbara hemsida redan men om inte så kanske ett tips på hur man färglägger med akvarellpennor?

Postat av: Milla

Publicerad 2008-03-27 11:07:47

Jättefina kort! Tusen tack för kortet som du skickade till mig. Det var ännu finare på riktigt! *glad*
Tekniktips... tjaaa. du har ju mycket bra tips som det var innan men tips om hur färglägger stämpelmotiv med olika tekniker kanske. Ex. pro marker, akvareller, distresser osv.
Tips på hur man bör tänka för att skapa ett balanserat kort. Alltså hur man "bygger upp det" från kortstomme till färdigt kort!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela