Sara - SaGam

Jag är Kortmakare!

Publicerad 2008-06-03 22:01:41 i Stämplat

Efter 7 långa år som "designer" hos min vän Lisa i hennes företag Inkywings har jag nu bett om tjänstledigt ett tag. Jag fick frågan i januari av Kortmakar-Maria om jag möjligtvis kunde tänka mig att vara "stand-in" för henne under den kommande mammaledigheten i höst. Vilken ära att få den frågan (tack M!) och tänk att jag svarade Ja ;-).  Så har jag då ansökt, och blivit beviljad, tjänstledighet från mitt ordinarie jobb i resursteamet i Lerums kommun och jobbar från och med augusti åt Kortmakaren. Jag ser mycket fram emot det och hoppas att vi ses där!

I kväll bjuder jag på kort jag gjort med en ny stämpel från Kortmakaren. Det är Tina som ritat ett collage!



Må så gott,
Sara

Kommentarer

Postat av: Ingrid - Inola

Publicerad 2008-06-04 09:52:56

Lycka till med nya jobbet, Sara - du kommer att klara det galant! Fina kort du har gjort med Tinas collagestämpel. Hoppas att vi ses i morgon - välkomna!

Postat av: Tesa

Publicerad 2008-06-04 12:49:30

Lycka till med det nya jobbet, låter superkul. Jättefina collagestämplar

Postat av: sussilull

Publicerad 2008-06-04 21:10:27

Men va kul ! Grattis! Åh tänk vad olika man kan göra med en och samma stämpel. Jättesnyggt!

Postat av: Elina

Publicerad 2008-06-04 23:38:44

Tack för att du hojtade till, de här fina korten ville jag ju inte missa! Nummer två från vänster blev min favorit, så otroligt vackert! Jag sitter faktiskt och gör ett kort med det motivet just nu - de nya stämplarna landade här igår så här pysslas det!

Postat av: Gunvor

Publicerad 2008-06-05 19:22:07

Lycka till Sara!

Kram, Gunvor

Postat av: Eva F

Publicerad 2008-06-05 22:34:03

Snygga kort med en härlig stämpel.
Lycka Till med ditt nya jobb Sara!
Kram Eva

Postat av: Louise (vbg)

Publicerad 2008-06-10 17:07:40

Länge sen jag var här och kikade och fick se att du fått nytt jobb ett tag....grattis! Va kul! Härliga kort du har gjort....det båa kortet blev min favorit. Kramiz

Postat av: Maria

Publicerad 2008-06-11 10:46:30

Är såååå glad att jag gjort ett sådant kap ;=) Skall bli så kul att ha dig i mitt team. Ses snart! Superfina kort du gjort. Har redan "snott" det blåa och lagt i webshopen... oops...

Postat av: AnnikaS

Publicerad 2008-06-13 10:48:43

Vilken härlig förfrågan, kul att du tackade ja och att allt annat ordnade sig oxå!



Lycka till!

kram Annika

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela