Sara - SaGam

Ett tag sedan...

Publicerad 2008-01-26 20:54:03 i Scrappat

Tänk vad fort vardagen kan gå ibland. Den där vardagen som är så viktig att trivas med eftersom den är så stor del av vårat liv! Vardagen för mig just nu är arbete varje dag på en arbetsplats och med arbetsuppgifter som jag stortrivs med. Förutom jobb är vardagen naturligtvis också mycket min familj. Att vara småbarnsförälder är väldigt jobbigt många gånger och väldigt stort och fantastiskt lika ofta! När barnen somnat finner jag ro med maken i soffan framför tv:n, kanske med en bok, men de flesta kvällar är jag kreativ och håller till i pysselrummet. Jag gör oftast kort, men i perioder blir det en del scrappat också. Här kommer LO:s jag gjort både nyss och för ett tag sedan:



Tack för alla kommentarer- det är så roligt att få!
Lämna gärna konstruktiv kritik på lo:sarna tack!
/Sara

Kommentarer

Postat av: Lisa - InkyWings

Publicerad 2008-01-26 21:56:18

oj oj oj vad du har varit kreativ!!! Jättehärliga sidor vännen.

Postat av: zizzi

Publicerad 2008-01-26 21:58:53

Hejsan
Du kanske känner igen min svägerska från mässor. Hon är med på Prickiform!!! Det är hennes bästa väninna som startat Prickiform.
Vilka fina LO:s du gör oxå!!!
Kram

Postat av: Christine

Publicerad 2008-01-26 22:35:13

Hej Sara
Vilka fina LO,s. Jag tittar noga på dekorationerna osv. för nu är jag på gång. Du har fina färgkombinationer. Har framkallat en hel del foto,s och varit hos Puck idag o handlat "lite". Så hoppas jag snart kan visa en eller två LO,s själv.
Ha en skön helg
Christine

Postat av: Ingrid - Inola

Publicerad 2008-01-27 10:16:07

Roligt är du är tillbaka i cyberspace igen! Fina LO:s du har gjort och ett par av dem har jag fått glädjen att se IRL.Den som du har kallat "2 på grönbete" fastnade jag lite extra för den här gången. Härligt med de gröna färgerna och alla knappar!

Postat av: Louise (vbg)

Publicerad 2008-01-30 12:01:50

Hej vännen! Måste säga att jag fastnase för den gröna men alla knappar och underbara ungar på :) Vi ses på lördag...jag längtar. Kramiz

Postat av: Anita

Publicerad 2008-01-30 17:42:51

Tycker att du har gjort jättefina sidor. Gillade särskilt "2 på grönbete" kul med gräset,knapparna och att allt gick i grönt. Även" med rumpan i vädret" fastnade jag för.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela