Sara - SaGam

Vårblommor

Publicerad 2008-02-28 22:12:00 i Stämplat

I rabatterna börjar det växa nu. Oj, vad fort det går. Snödroppar är där, liksom krokus. Vår betyder blommor och jag har stämplat ett gäng vårkort med blommor från Hero Arts. Tycker det är härligt att få använda de våriga färgerna- ljusa och pigga :-)

image226image227image228image229

De rosa korten är stämplade med de tre rosa tonerna av Adirondackdynorna. Gillar dom mycket. På det gröna kortet är bakgrundsblommorna färglagda med decorating chalks och blomman är stämplad med grön dyna. På det gula kortet har jag målat direkt på stämpeln med tuschpennor och på det sättet fått olika färger på olika delar av blommorna.

Imorgon e det äntligen fredag! Njut!
/Sara

Kommentarer

Postat av: Ingrid - Inola

Publicerad 2008-02-28 23:02:09

Vilka härliga vårkort du har gjort. Gillar verkligen de här Hero Arts-stämplarna, som jag inte sett förut. Nya va? Kul också med det avlånga formatet. Ha en bra helg!

Postat av: zizzi

Publicerad 2008-02-29 09:58:18

Så härliga kort! Du och dina Adirondack går väl ihop!
Tack för beskrivningarna om hur du gör! Du é allt min stämpelguru!!
Trevlig helg kramar Cissi

Postat av: Camilla W

Publicerad 2008-02-29 10:58:36

Härligt, mer vår till folket! Läckert med det avlånga formatet. Det ska jag testa. Jag fastnar ju gärna i 15x15. Upptäckte att vi ses ju redan i morgon! Jag tar med distresserna :-)

Postat av: Eva F

Publicerad 2008-02-29 13:45:32

Jättehärliga kort Sara. Du blir säkert inte förvånad över att just jag gillar de här stämplarna och korten :-)
Kram Eva

Postat av: Lillemor

Publicerad 2008-02-29 15:11:10

Så vackra blomkort! Härligt en solig o fon dag som den här! Jag trodde väl aldrig att jag skulle tröttna på att färglägga stämplemotiv men...det är ju härligt att det ständigt finns nytt att lära ino den här hobbyn! Ja, en teknikkurs sitter väl aldrig fel! :O)
Trevlig helg önskar Lillemor

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela