Sara - SaGam

MUMS!

Publicerad 2008-02-20 22:05:51 i Smått & Gott

För er som känner mig är det ingen nyhet jag jag är väldigt svag för bakverk av olika slag. Den absoluta favoriten är - just det - kanelbullen! Men visst e dessa muffinsar inte fy skam! Kände en enorm gemenskap direkt jag såg dom och snabbt som ögat hade de flyttat hem till mig.

Eftersom vintern verkar vara slut (hoppas hoppas) ville jag byta ut snögubbe-bannern och så här blev den nya!

fab bannr 1

(Stämplar från Hero Arts, finns i en butik nära mig ;-D)

Ha det gott - mums!
/Sara

Kommentarer

Postat av: Camilla W

Publicerad 2008-02-21 10:17:34

Supersmaskigt Sara! Klart du får låna mina ord. Vad glad jag blir. Japp, snart är vintern slut. Jag laddar för den stora mässan. Hoppas vi hinner säga mer är hej ;-)

Postat av: Ingrid - Inola

Publicerad 2008-02-21 23:12:18

Mmmmm, vilken mumsig banner du har gjort - man blir verkligen glad av den! Muffins verkar vara populärt just nu ... kika i min blogg så får du se :-D
Vi måste försöka ses och äta muffins tillsammans snart, som på den gamla goda tiden! Kram på dig och trevlig helg!

Postat av: Chruss

Publicerad 2008-02-22 09:31:59

Härlig banner Sara!

Postat av: Agneta

Publicerad 2008-02-22 10:24:43

Den är verkligen jättehärlig. Jag blir så sugen på smaskiga grejer, men det kan man väl unna sig när det är fredag?
Men du, hur har du fått till bakgrunden så snyggt? Visst är det bubbelplast? Jag gjorde försök häromdagen med det och akrylfärg men det blev bara kletigt och fult. Har du använt stämpeldyna?

Postat av: Eva F

Publicerad 2008-02-22 20:36:31

Mumsigt god banner du gjort Sara. Lite småsugen blir man allt.
Kram Eva

Postat av: Lillemor

Publicerad 2008-02-23 15:43:30

Så mycket fint du bjuder att vila ögonen på! Och din banner den blir jag helsåld på! Uuuuuurfin!!!
You are a real muffin, girl!
Lillemor

Postat av: Louise (vbg)

Publicerad 2008-02-24 14:20:56

mumsigt, fick några av dessa stämplarna på mässan i USA, får se när det blir något stämplat med dessa. kramiz

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela