Sara - SaGam

Kortutmaningen

Publicerad 2008-02-20 18:52:58 i Stämplat

Kika in hos Theresia och se hur resultatet av hennes kortutmaning blev! Jag tillsammans med ett gäng andra tjejer fick varsin liten materialpåse med papper och dekorationer från Theresia. Vårt uppdrag var att skapa kort vi gillar med materialet vi fått. Det var ok att plocka bort nåt och det var ok att lägga till något. Så här blev mina (jo, det blev faktiskt två!!). Kotten är från Penny Black och texten VÅR från Inkywings.

image216image217

Snart är den här - VÅREN!
Ha det gott,
Sara

Kommentarer

Postat av: Theresia

Publicerad 2008-02-20 20:24:30

Jag tyckte verkligen att det var kul att du fick ihop två kort, de var jättefina.
Jag var lite tveksam till dne gula färgen men jag tänkte jajaa det är ju en utmaning....
Kram Theresia

Postat av: zizzi

Publicerad 2008-02-21 21:48:39

Hallosan!
Vilken fin ny banner du blivit med!
Jättefina kort till Theresias utmaning! Har du nån aning om var den scallopramen i gult kommer från????
Kram vi syns

Postat av: Bilalastrid

Publicerad 2009-09-08 12:07:16

You have done a great job with everything on this site. I Love your site

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela