Sara - SaGam

1800-talet...

Publicerad 2008-02-27 21:58:03 i Scrappat

...ja, ibland känns det som om jag har stämplat väldigt länge och ändå finns det hela tiden nytt att lära. Särskilt lastgammal känner jag mig inte (zizzi och tina ;-D) tvärtom väldigt ung och fräsch för min ålder :-DD.

I kväll har jag suttit och valt ut hundratals foton (suck, vilken tid det tar) som jag ska framkalla och som kanske så småningom blir scrappat. På tal om scrappat, här kommer en LO på lilla Linnéa:

image222image223image224

(Stämplar från Inkywings)

Kul att ni e några stycken som kikar hit ibland!
/Sara

Kommentarer

Postat av: zizzi

Publicerad 2008-02-27 22:12:40

Ja ja Sara vännen någon ungdom är du ju inte iaf........ha ha ha Din hemsida är ju som en uppslagbok så det kan inte vara mycket du inte hanterar????? eller provat på?!!
Men jag är bara glad; du é min egen "unga" stämpelguru!!!!
Jag gillar dig, sitter och ler när jag skriver detta!
Massa kramar från en ungdomlig skönhet!!!!!!!!!!!!!!

SÅ söt Linnea var som bebis....det var ju såååå läng sen............hahahaha nu får det räcka!!!!!!! Jag har ju bara sett henne som stora damen och hon är lika vacker som mor sin!!!
Oj vad jag babblar...........

Kramar Cissi

Postat av: zizzi

Publicerad 2008-02-27 22:20:04

Halloj igen!!

Läste precis i min blogg att jag skrivit sagem fast jag mycket väl vet vad du heter i både för och efternamn..... Sagem är namnet på den dekorder vi har till tv:n
Hahahahaha Asgarv!!!!! Sorry men du har nog fått ett nytt "nick" av mig!!

Postat av: Maria

Publicerad 2008-02-28 21:19:50

Det är alltid med stor nyfikenhet jag tittar in till dig. Många foton, här också. Det kommer att ta år:)
Ha det gott!

Postat av: Christine

Publicerad 2008-02-28 21:49:49

Alltid lika roligt o inspirerande att besöka din blogg.
Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela