Sara - SaGam

QuicKutz

Publicerad 2008-08-05 23:00:55 i Stämplat

Tänk att ha hur många QK-dies som helst?!! Och bara sitta där och titta och bläddra... Jag känner en, eller faktiskt två, som har massor av QK-godbitar i sin ägo och jag själv har en hel del också, fast jämför man med vissa ligger jag långt efter...
Jag har mina dies i den blåa pärmen från QK med dragkedja runt. Har provat några andra varianter, men just nu känns denna bäst. Hur förvarar du dina dies? Skriv gärna och berätta. Det skulle vara kul att få veta!
Som om inte antalet vore nog kommer dom hela tiden med massa nytt. Nu e det nya fina alfabete till en förhållandevis billig penning som är på G! Idag har jag gjort ett kort med alfabetet "Aquarius" - det är en av mina favoriter bland de nya.



(Stämplar, som jag maskat ihop, från Pysselmyran)

Sov gott!
Sara

Kommentarer

Postat av: Ingrid - Inola

Publicerad 2008-08-06 00:41:11

Vilket färgglatt och somrigt kort! Tycker som du att QK-alfabetet är väldigt snyggt - och prisvärt ... får nog bli ett sådant så småningom. Pysselmyrans blommor är också jätteläckra. Kram från nattugglan kl 00:40!

Postat av: Agneta

Publicerad 2008-08-06 08:54:45

Jättefint kort! Visst är alfabetet snyggt, jag väntar på ett exakt likadant..... Det är på väg vet jag, men jag är ändå otålig.



Jag har mina qk-dies i de blåa håra pärmarna, det funkar bra för mig. Men nu finns ju inte de att köpa längre, och det nya alfabetet passar ju inte där. Plus att ajg köpt en del bosskut och cuttlebug nu oxå, de passar ju absolut inte i något...VÄRDELÖST!



Funderar på att fixa en pärm och ha lite alla möjliga i på något sätt... Ständigt detta förvaringsproblem.

Postat av: Carro

Publicerad 2008-08-07 12:47:41

Hej!

Jag har en sån blå pärm som du fast min är rosa.=) Tycker det funkar bra men jag måste skaffa en ny för jag får inte plats med mina alfabet i den jag har.



Superfint kort! Somrigt och så blir man glad av det.

Postat av: Elina

Publicerad 2008-08-08 21:41:01

Tack snälla för presenten som kom med posten idag. Vad glad jag blev!



Jag har numera mina dies i en rosa pärm, den köpte jag ju sist jag var i Floda. Fast jag behöver fler plastfickor. Alla dies får inte plats så en del ligger kvar i den gamla förvaringen, diabildslådor.



Postat av: Gunvor

Publicerad 2008-08-09 15:17:41

Mina dies till squeezen förvarar jag i plastfickor (QKs) en "altrad" amerikans pärm (det var en manual till en IBM-dator som vi hittade vid en röjning och som annars skulle ha kastats). Bild finns här:

http://gunvors.blogg.se/2006/august/one-mans-trash.html



Diesen till "revvan" är inte så många än och ryms därför i ett av sidofacken i väskan. Än så länge ...



Kram, Gunvor

Postat av: Maria

Publicerad 2008-08-10 15:42:33

Jag förvarar mina dies i en svart QK-pärm. Funkar utmärkt för mig. Men den börjar bli full!

Lycka till på nya jobbet!

Postat av: Lillemor

Publicerad 2008-08-11 09:39:16

Hmm... har man inte fler än vad jag har så passar de i en liten trähylla med olika fack, vissa för Cuttlebugsdien o vissa fack för qk. Har sett den där pärmen o den verkar smidig när de har förökat sig! Härligt kort, gillar både Sofias blomstämplar o det alfabetet!

Lycka till på nya jobbet!

Kram Lillemor

Postat av: Lillemor

Publicerad 2008-08-11 10:16:23

Har kollat runt lite på kortmakrens blogg, vilken storlek har du på ditt akvarius som du använt på det här kortet? Är det ett mini?

Kram Lillemor

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela