Sara - SaGam

En om da´n - 17 augusti

Publicerad 2008-08-17 22:17:04 i En om da´n

Nu har jag träningsvärk och skavsår i handen. Jag har stansat Quickutz för fulla muggar några timmar i går och idag. Jag förbereder mig inför den internationella Quickutz-dagen den 6 september. Vi ska ha en aktivitet hos Kortmakaren nästa måndag (25/8) och vi behöver lite utstansat till dess. Slår mig hur jobbigt det måste vara för dom som säljer 20 st. av någon die på Tradera. Hur orkar dom stansa och stansa och stansa?
Jag har använt lite QK för att dekorera min anteckningsbok, den såg ganska platt ut från början men nu ikväll har jag piffat den ytterligare.



Hoppas du/ni är med mig under veckans en om da´n!
Vi ses och hörs,
Sara

Kommentarer

Postat av: Anita/AniLi

Publicerad 2008-08-18 21:32:24

Heja på, det går ju bra detta med 1 om da´n. För dig i alla fall!

Jag vågar inte hoppa på det, blir så stressad. Har istället fastnat i swappandet! Inne på den 3:e och har fler på gång!

Så läckert det blev med allt det utstansade på boken.

Postat av: maria

Publicerad 2008-08-18 22:57:48

Du har gjort mig så nyfiken. Är inne och kollar varje dag.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela