Sara - SaGam

Alla igång igen

Publicerad 2008-08-11 22:33:18 i Stämplat

Att dra igång sig själv och en hel familj så där från en söndag till en måndag är inte alltid helt enkelt, men nu e vi igång. P och T är tillbaka på jobb och förskola, jag på nytt intensivt jobb, och lilla (??!!) Linnéa för första gången på skolan. Vardagen har kommit åter. Nu gäller det att njuta av tiden man har tillsammans på morgnar, kvällar och helger. När barnen somnat och Patrik satt sig framför någon film på TV - då börjar min egen tid. Jag har lätt att fastna vid datorn, går en bloggrunda, kikar i ett par forum, tar hand om dagens post, och... Om jag inte bestämmer mig ordentligt för att gå till pysselbordet och vara kreativ så blir det inte av. Men idag gick jag direkt till stämplarna och gjorde en ny banner! Fin va!??



Vill också visa ett kort jag gjort med en collagestämpel från Hero Arts. Dom är väldans fina och jag använder gärna mina decorating chalks till att färglägga. Piffar upp kortet gör jag med glitterlim!



(Stämplar på banner och kort kommer från Hero Arts. Finns hos Kortmakaren)

Ta hand om dig själv och de dina i vardagen!
Sara

Kommentarer

Postat av: Ingrid - Inola

Publicerad 2008-08-12 22:43:06

Härlig banner du har gjort - den blir man glad av! Gissar att den lille djurfantasten Tim är helförtjust:-D Tack så mycket för senast!

Postat av: Christine

Publicerad 2008-08-13 17:49:57

Jättefin banner det blev. Härligt att se att du är igång. tittar förbi i butiken nån dag,imorgon (torsdag) kanske?

Kram

Christine

Postat av: Anita/AniLi

Publicerad 2008-08-13 18:21:22

Gullig banner! Min ligger fortfarande på mitt bord och jag vet inte hur jag ska ändra i min blogg!! Fattar nada och vågar inte, förra gången blev det ju så tokigt. Får väl ta tag i det någon gång.

Kram Anita

Postat av: maria

Publicerad 2008-08-13 22:02:04

Trodde jag kommit fel:) Så fint och glatt!

Postat av: ElinÅ

Publicerad 2008-08-14 01:09:42

Vilken söt banner! Lite avundsjuk:) Kortet va oxå jättefint!

Postat av: Helen/Hegu

Publicerad 2008-08-14 09:37:52

Vilken jättesöt banner du har gjort! Jag är liiite avundsjuk. Måste försöka göra en egen till min blogg men har inte så mycket kunskap om det... Hur som helst de där söta stämplarna har jag också och de är sååå fina!!



Kramis!

Postat av: Louise (vbg)

Publicerad 2008-08-15 11:30:15

Vilken fin banner du har skapat....måste lära mig detta, du kanske kan ha kurs...hemma hos dig :)Kramiz

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela