Sara - SaGam

Gammaldags dam

Publicerad 2008-04-27 21:59:58 i Stämplat

Nu var det över en vecka sedan jag uppdaterade bloggen. Det blev så tydligt när Ingrid ringde för en stund sedan och undrade hur det var med mig. Bloggen är inte livsviktig för mig och när det händer mycket annat runt omkring får den stå åt sidan. Men det är klart att man kan undra eftersom jag brukar uppdatera här ganska ofta. Har gjort flera kort i alla fall och ikväll gör jag en LO för första gången på länge. Den ska jag fota i dagsljus och visa er vid annat tillfälle. I stället får ni se ett kort jag gjort. Jag stämplade upp damen i vattenfast brun dyna på ganska glatt papper för längesen. Nu blev hon färglagd med promarkers. Blomman har jag skitat ner med dyna och i mitten sitter en pärlemorknapp.

image277

Ha en bra vecka! På återseende!
Sara

Kommentarer

Postat av: zizzi

Publicerad 2008-04-28 19:42:56

Hej
Vilka härliga färger på kortet! Gillar att du skitat ner blomman oxå.
Kram på dig själv!

Postat av: Jaana

Publicerad 2008-04-28 22:04:31

Kul att du "se" dig igen, har tänkt på dig mycket senaste veckan....
Kram !

Postat av: Maria

Publicerad 2008-04-29 18:09:22

Många kramar till dig! Gör det som är viktigt för DIG! Var rädd om dig, vännen.

Postat av: zizzi

Publicerad 2008-04-29 19:34:56

Kikar förbi och önskar trevlig Valborg!!
Kramisar

Postat av: Lillemor

Publicerad 2008-04-30 16:20:45

Vilken vacker stämpel!!!
Tänker på dig o kikar in här då och
då för att titta till dig.
BAMSEKRAM Lillemor

Postat av: Tin@

Publicerad 2008-05-01 19:04:08

Kursen i måndags gick jättebra, hoppas att du har det bättre. Nu har jag några dagar ledigt, men vi kanske ses i början på nästa vecka!
Kramkram till dig min vän Tin@

Postat av: Gunvor

Publicerad 2008-05-04 10:25:46

Ett sånt vackert kort Sara!
Kram, Gunvor

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela