Sara - SaGam

Sommar igen??!!

Publicerad 2007-09-27 21:42:06 i Stämplat

Har varit med i en swap på Stämpelsnack. En swap är ett byte kan man säga där jag gör ett antal kort eller ATC:er och skickar in till en värdinna. Hon fördelar korten mellan alla deltagarna och så skickas det ut härliga kuvert med alster från alla möjliga som varit med i bytet. I denna swap var tema SOMMAR och jag stämplade ATC:er till två grupper. Här är mina bidrag:

image110

(Stämplar från Pysselmyran)

image111

(Filuren från Kortmakaren, Bina från Stampendous och badpojken från hÄnglar och stÄnglar)

Njut och minns sommaren!
/Sara

Kommentarer

Postat av: Lisbet

Publicerad 2007-09-28 08:10:02

Tänkte jag skulle ta en tur runt och vila ögonen på de fina alster som finns ute på nätet och fastnade en stund på din sida.
Ha en skön helg

Postat av: Lillemor

Publicerad 2007-09-28 08:36:06

Oj oj oj, vilken skaparkraft! Och vilka underbara ATCkort sen då! Helt ljuvliga, kul att se många Pysselmyrankort! :O)
Vi ses snart, då fixar vi en slide om du vill det.
Det ska bli såååå roligt att få komma till Partille - och dig!
Kram Lillemor

Postat av: Maria

Publicerad 2007-09-28 22:24:09

Härligt med sommarkort. Fördelen med kortmakeri att man kan välja årstid och drömma sig dit man inte är. Finfina allihop.
Är lite nyfiken på färganalys. Vilken årstid är du?
Trevlig helg till dig!

Postat av: Maria

Publicerad 2007-09-29 18:15:39

Jag har varit på bok&biblioteksmässan idag. Har du?

Postat av: Maria

Publicerad 2007-09-29 18:16:38

Visst är det kul med testandet i bloggen. Jag gjorde det en period men oj vilken tid det tar.

Postat av: Maria/ Kortmakaren

Publicerad 2007-10-03 00:13:46

Ikväll är det dags för träning. Du följer väl med? Skall jag hämta dig på vägen?
Kram!

Postat av: gunilla/nilla

Publicerad 2007-10-03 11:16:49

Här finnt det alltid ngt fint att titta på. Så många fina ATC-kort du har gjort. Tänkte först vara med men ibland räcker inte tiden till, synd.
Gillar huvudet på din blogg, annorlunda och kul;)
Kram/Gunilla

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela