Sara - SaGam

Snart så kommer julen!

Publicerad 2007-09-11 20:37:08 i Stämplat

Nu har mitt första julkort för i år blivit gjort. Jag har använt en collagestämpel från Hero Arts och stämplat den i svart på bakgrundspapper gjort med distresser. Så nu är det bara 99 kort kvar...:-)

image102

Sen vill jag säga att jag blir stolt när jag läser Mojjes ord i uppmuntran till/om mig:

"...för hennes idéer och underbara kort, som får mina idéer och min fantasi att skena iväg. Om det är någon som ska ha lite ära för att jag papperspysslar som jag gör idag, så är det hon!"

Det ni!

Uppmuntran vill jag skicka vidare till er som blivit mina "bästaste" vänner via den här hobbyn. Ni vet vilka ni är! Tack för vänskap och inspiration!

Ha det gott,
Sara

Kommentarer

Postat av: Agneta

Publicerad 2007-09-11 20:39:43

Jag gillar Hero Arts nya stämplar. Var har du inköpt denna?

Postat av: Camilla W

Publicerad 2007-09-12 10:51:17

Jahapp, nu är det väl bäst att sätta igång med julkorten om de ska bli färdiga i tid. Det får nog bli något väldigt enkelt och stilrent. Du är värd all uppmuntran för du är en fantastisk inspiratör och lärare! Kram

Postat av: Sara - SaGam

Publicerad 2007-09-12 21:10:47

Stämpeln finns hos Kortmakaren.

Postat av: Gunvor

Publicerad 2007-09-15 10:18:42

Läckert kort Sara! Jag gillar också den stämpeln och hoppas kunna lägga beslag på en sån framöver.
Kram, Gunvor

Postat av: Louise (vbg)

Publicerad 2007-09-15 22:30:32

Jag håller med :) Tack för härlig inspiration! Kul att prata en stund med dig i dag på mässan. När andan faller på är du välkommen hit:) Kramiz

Postat av: Lillemor

Publicerad 2007-09-16 08:32:03

Så vackert julkort, vilken underbar collagestämpel!
Kul att se kortet du gjorde hos Sofia längre ner.
Tänka sig...de fina papprena du sprungit på och gjort höstkort med är de papprena jag skrivit på min shoppinglista, visst är de fina!
Hoppas allt är bra med dig, nu ses vi snart igen, det ska bli sååå roligt i Partille, jag längtar verkligen dit!
En förfrågan: Jag lägger dig bland mina länkar, hoppas du inte har något emot det!
Med hopp om en härlig höst!
Lillemor

Postat av: Ingrid

Publicerad 2007-09-16 19:31:22

Så roligt det var att strosa runt med dig på mässan igår när du hade dina pauser från "make-and-take"-hörnan. Jag har ännu inte testat mina grejer, men det kommer! Ha det bäst! Ingrid

Postat av: Maria/ Kortmakaren

Publicerad 2007-09-17 11:57:42

Tack, kära vän för en helt underbar dag på mässan. Vad skulle vi göra utan dig??!!! Du är så otroligt inspirerande, pedagogisk och framför allt så ödmjuk. Många kramar! Maria

Postat av: Mia_Malmö

Publicerad 2007-10-04 13:56:40

Vilket underbart kort! Jag gillar collage och jag gillar kristna julmotiv, alltså gillade jag ditt kort alldeles jättemycket!
Det var roligt att byta några ord på Gbg-mässan. Jag slängde mig ju fram och presenterade mig :-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela