Sara - SaGam

Stämpelstafetten på Stämpelsnack.se

Publicerad 2007-11-24 00:13:52 i Stämplat

Nu kan jag visa upp mina tävlingskort i utmaningarna 4, 5, 6 och 7 från stämpelstafetten på Stämpelsnack. Måste säga att jag har hamnat i det bästa laget. Så härliga tjejer att ha och göra med. Vi har så roligt tillsammans! Det är Camilla/millasew, louise(vbg), Jaana, Carina/Stamparina och jag som bildar Rubberducks. Heja oss!

        

I utmaning 4 skulle vi skapa ett kort utifrån en skiss. (Dinosar och oval från Pysselmyran och Vänner från Inkywings).

Utmaning 5: "Skapa ett kort med "glitter och glamour". Ju mer glitter desto bättre! Minst TRE saker som kan anses som "bling" bör vi kunna hitta på ditt kort. Och - självklart - något stämplat! " (Rosen är från Inkywings)

Utmaning 6 var: "Säg det med färg! Men INTE med akvarell, tusch eller distresser!" Jag stämplade Elvis med mörkt blå dyna, färglade inte mer och sa god jul med en "blue, blue christmas"! Det blev ett finalbidrag!

Utmaning 7 var att stämpla med ett visst antal motiv. Jag hade i uppdrag att göra ett kort med två stämplar (kommer från Octoberstamps)

Det var det för nu.
/Sara



Kommentarer

Postat av: Maria

Publicerad 2007-11-24 19:01:28

Så mycket fint. Hur går det för er i tävlingen?

Postat av: VeronikaP

Publicerad 2007-11-24 20:45:54

Tjusiga kort!! Ditt blå Elviskort röstade jag på, det är hur läckert som helst!!!

Postat av: sussilull

Publicerad 2007-12-02 13:02:15

Shit va snyggt kortet med Elvis är! Jag föll pladask för det på stafetten! Och texten till är ju bara såååååå rätt! Du e så himla duktig!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela