Sara - SaGam

Ett par julkort

Publicerad 2007-11-07 20:26:50 i Stämplat

Pysslar en hel del av min lediga tid just nu faktiskt, men det är i stämpelstafetten som pågår på "Stämpelsnack" och innan omröstningarna är klara där får jag inte visa något här. Men det kommer. Så länge vill jag visa upp ett par rena, enkla julkort jag gjort. Jag har använt stämpeltuschpennor och färgat in stämplarna direkt innan jag stämplat på glossy papper.

image128

image127

(Stämplarna är från Posh Impressions och Inkywings)

Ha en bra onsdagskväll!
Sara

Kommentarer

Postat av: Maria

Publicerad 2007-11-08 23:18:06

Gillar det enkla. Börjar nog själv att luta mer och mer mot det enkla. Ibland är det kul att "dra i väg" med färg och form.
Har alltid undrat vad glossy papper är för nåt?

Postat av: Gunvor

Publicerad 2007-11-10 16:22:17

Enkla men fina kort Sara! Lycka till i stafetten!

Postat av: Christine Reinhold

Publicerad 2007-11-16 11:53:29

Hej Sara,
Roligt med lite nya ideer, funkar det bra med stämpelpennor? Jätte fina kort i allafall. Har lagt till dig land mina länkar på bloggen.
Kram
Christine

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela