Sara - SaGam

Nyscrappat

Publicerad 2007-05-07 22:09:38 i Scrappat

När det gäller scrapbooking är jag periodare. Jag får ryck ibland och då scrappar jag ett gäng LO:s på ganska kort tid. Det har mest blivit foton på barnen och där är jag nog inte särskilt ovanlig. Jag började scrappa i A4 för jag hade så väldigt mycket A4-papper. Jag trivs med det formatet, men det lockar med 30*30 cm så jag ska nog våga mig på det så småningom. Jag har iaf köpt ett album och har tänkt få till någon variant av "Boken om Mig". Än så länge är det dock mest barnen på A4-papper. Stående från början, men nu även liggande. ....inte barnen alltså -utan papperna!

image51

image52

(Swirls från Aud design alla andra stämplar från Inkywings)

Lämna gärna en kommentar!
Ha en bra vecka,
Sara

Kommentarer

Postat av: Lisa - InkyWings

Publicerad 2007-05-08 07:53:53

Härliga sidor Sara! Gillar skarpt den med bröllopskorten! Tycker det är fint med liggande sidor.

Postat av: Camilla W

Publicerad 2007-05-08 17:45:59

Åååh, vilket fantastiskt bröllopsfoto! Helt underbart. Ta med några sidor med bilder där du demar i din BOM. Du är en bra lärare. Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela