Sara - SaGam

INSPIRATION

Publicerad 2007-05-02 21:03:26 i Stämplat

Lisa utmanade oss i sitt DT att göra något "altered". För min egen del brukar det mest bli kort och att dekorera något nytt till nåt gammalt eller vice versa har jag inte gjort så mycket. Som vanligt skedde ganska mycket arbete i huvudet på "tankeplanet" innan jag kom igång så där i sista minuten med att skapa. Då gick det å andra sidan fort!
En thébox från jobbet blev en Inspirationsbox! Jag har fyllt den med ATC:er som jag gärna delar med mig av och hoppas att det kan komma att inspirera någon när man kikar in i boxen.

Tackar för utmaningen Lisa, det kommer fler théboxar i ny skepnad så småningom gissar jag...

image49

image50

(Stämplar från Inkywings)

Ha det gott!
/Sara

Kommentarer

Postat av: Chruss

Publicerad 2007-05-03 08:48:25

aaahhh, är det de där nya teboxarna med ''trekantiga'' tepåsar?
Himla gott te får jag lov att säga......;-D

Postat av: Louise

Publicerad 2007-05-03 09:49:13

jaha, de teboxarna, vilken bra idé...."liftrisk" :)
Kramiz

Postat av: Gunvor

Publicerad 2007-05-05 09:09:34

Fräckt värre Sara! Jag ska nog köpa thé idag när jag veckohandlar... Tidigare har jag tyckt att de nya tepåsarna varit jättefåniga men nu verkar de ju ha vissa fördelar ;)

Ha en skön helg! Kram, Gunvor

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela