Sara - SaGam

När jag väl sätter igång...

Publicerad 2007-06-24 23:33:54 i Stämplat

...brukar jag vara riktigt produktiv. Jag har oftast ingen färdig tanke om hur mina kort kommer att se ut innan jag börjat. Många gånger utgår jag från vem kortet är riktat till, men ibland är det en stämpel som får vara utgångspunkt. Ofta tar jag hjälp av någon skiss, men det blir sällan ett slaviskt efterföljande. Någonstans på vägen går jag åt mitt eget håll.
 
Att vara med i Inkywings-Lisas designteam är något som får igång mig också. I veckan fick jag ett tjockt kuvert i brevlådan med en del av de nya stämplarna i. Utmaning från Lisa alltså (och från mig själv) att använda alla nya DT-stämplar på kort eller LO:s och ladda upp dom innan helgens mässa i Leksand då stämplarna släpps till allas förfogande! Ofta blir det en blandning av nytt och "gammalt", som ju faktiskt är nytt för en som inte sett det tidigare ;-)

Håll till godo. Frågor eller kommentarer- gärna!



(Nallen är från Penny Black, collaget från Paperbagstudios, övriga stämplar från Inkywings)

Ha en bra vecka,
Sara

Kommentarer

Postat av: Kicki

Publicerad 2007-06-25 08:37:24

Vilka härliga kort du gjort!!! :-)
Synd att jag inte kommer på mässan, hade varit jätteskoj, men jag ska ju på träff istället och det ska bli superskoj det med! :-)
Kram Kicki

Postat av: Marie

Publicerad 2007-07-04 07:12:16

*ler*
tack för kommentaren i min blogg. Måste säga att jag föredrar den gamla goda tekniken.. *s* Känns mer som ett hantverk.
Måste säga att jag är grymt impad av den shyssta färgläggningstekniken du visade för ngt inlägg sedan, jättesnyggt resultat!

Postat av: Cards of Maria

Publicerad 2007-07-07 20:47:43

Vilka underbara kort du gör.
*vink vink*
Maria

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela