Sara - SaGam

mer "Bohemia" - Tim på BB

Publicerad 2007-02-25 22:41:34 i Scrappat

Så har det då blivit ett par sidor till i Tims album. Jag fastnade så för dessa papper från mme "Bohemia" så jag har kört dom rakt över. Så det känns som alla BB-bilder hänger ihop även om det är olika sidor. Nu ska jag sätta mig och skriva ner min berättelse om Tims förlossning. Det ska finnas med på nästa LO.

Lämna gärna en kommentar med konstruktiv kritik. Jag håller på att lära mig massor och är bara tacksam för hjälp. Ses snart igen! Ha en bra vecka!

/Sara

Välkommen!

HOS OSS

Kommentarer

Postat av: Lisa - InkyWings

Publicerad 2007-03-05 16:14:26

Underbar liten kille och härligt pappersval! :-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela