Sara - SaGam

Lite scrappat

Publicerad 2007-08-16 21:53:25 i Scrappat

Under sommaren (i alla fall de senaste veckorna) har lusten och orken för att pyssla inte varit så stor. Har liksom inte känt mig så inspirerad. Det kan ju vara så där ibland har jag lärt mig av mina år i den här hobbyn, så jag tar det med ro och inväntar lust och inspiration. 

Tidigare i kväll ringde grannfrun och frågade om jag ville ha pysselsällskap och jag sa ja. Det blev ett par kort gjorda... i kärlekens tecken. Men dom kan jag inte visa idag för vi har hårdvarufel på vår dator så det blir krångligt att scanna/fota och spara och lägga in. I stället visar jag upp ett par LO:s jag gjorde tidigare under sommaren.

fantastiska du


malil

(Alla stämplar jag använt kommer från Inkywings)

Ha det bra!
Sara

Kommentarer

Postat av: Camilla W

Publicerad 2007-08-17 22:51:43

Vilka härliga layouter! Du borde scrappa mer ;-) Jo, inspirationen kommer och går. Ibland är det bara att vänta ut den och ibland kan det hjälpa att besöka en välsorterad scrapshop. Snart är det stor mässa igen. Hoppas vi ses :-)

Postat av: Maria/ Kortmakaren

Publicerad 2007-08-24 08:19:13

Mysiga layouter. Väntar med spänning på kärlekskorten. Hoppas vi ses i helgen ;=)
Kram
Maria

Postat av: Lillemor

Publicerad 2007-08-26 09:21:28

Tack för igår Sara! Det var trevligt och
roligt att träffas! Tack för att ni delade med
er av både kunskap och material!
Hoppas partyt var kul!
Vi ses snart igen hoppas jag.
Lillemor

Postat av: Lena

Publicerad 2007-08-27 12:28:39

Så mange herlige kort og LO'er du har laget! Ta en titt i min blogg. Jeg har "tagget" deg:)
Hilsen Lena

Postat av: Jorunn

Publicerad 2007-08-29 09:51:11

Så masse fint du lager, både kort og LO`er!
Lekkert!
Hilsen
Jorunn

Postat av: Jonvilja

Publicerad 2009-07-15 12:41:33

really good site!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela