Sara - SaGam

Våren inspirerar!

Publicerad 2007-04-02 23:11:45 i Stämplat

Äntligen påsklov och ett härligt vårväder på köpet! Jag njuter av lediga dagar och tillbringar den mesta tiden utomhus. Stämplandet tar ett par timmar nattetid innan ögonen faller ihop av sig själva. Våren inspirerar till ett färgsprakande tycker jag och ikväll har jag stämplat i gult och rosa. Ett påskkort blev det...till någon därute.

Roligt att träffa er som jag träffade under helgens mässa IRL!

På återseende,
Sara

image31

Stämplar från Penny Black, alfabete och lace från QK

Kommentarer

Postat av: Petra/Paradise

Publicerad 2007-04-03 10:46:09

Supersött kort i härliga påskfärger!! Jag har inte hunnit göra ett enda påskkort till min familj, jag som planerade det..men om jag hinner ska jag åtminstone försöka göra ett till mamma å pappa idag =)

Jo jag såg dej på mässan jag också! Men jag är så osäker på om man ska gå fram å hälsa..man tror inte att folk vet vem man är.
Kul att du kände igen mej iallafall =D
Då ska jag ta modet till mej å hälsa nästa gång!! ;)
Kram Petra

Postat av: myamia

Publicerad 2007-04-05 15:42:01

Tack snälla för det fina påskkortet som hittade hem till mig idag! Kram Maria

Postat av: Hönan

Publicerad 2007-04-07 11:15:47

Tackar för den fina Hönan! :-)

Passar fint här i vårat "hönshus"

Ha en trevlig fortsatt Påsk!
/A-L

Postat av: Camilla W

Publicerad 2007-04-09 13:38:04

Så roligt att träffa dig igen Sara! Blev det de rundade förvaringsfacken? Tack för det roliga påskkortet! Kram

Postat av: Louise (vbg)

Publicerad 2007-04-09 15:25:22

Det är alltid kul att träffa dig. Tack för påskkortet. Kramar till dig oxå ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela