Sara - SaGam

Vad ska jag ha de här till?

Publicerad 2007-04-15 21:02:33 i Stämplat

Den frågan kan man ställa sig ibland när man står med näsan framför någon stämpel som inte "är något speciellt". Jag minns i början av min "karriär" då jag såg de små shadowstampsen. Ojojoj en heltäckande liten ruta, hur kan jag använda den? Den är ju inte något särskilt motiv?  Men med lite kunskap och en del fantasi så går det alldeles utmärkt. Här har jag använt  Hero Arts "Horizontal Graphics" (LL148) på lite olika sätt. Hoppas du kan finna inspiration. Och kanske bidra med nån annan idé?!!

image41

image37

image38

image39

image40

(Prinsessa och kompisar från Kortmakaren, alfabete från MM "Providence")

/Sara

Kommentarer

Postat av: Ingrid

Publicerad 2007-04-16 09:22:01

Jag kommer också ihåg hur frågande jag var till bakgrundsstämplar i början, fniss. Det här är typiskt ett set som man aldrig skulle ha fastnat för - då - men nu tänker man lite annorlunda. Vilka häftiga kort du har gjort med de här stämplarna, jag gillar speciellt de badande barnen i böljorna.

Postat av: Louise (vbg)

Publicerad 2007-04-16 20:58:35

Dessa stämplar hade jag aldrig kommit på tanken att köpa men nu......så mycket läckert du har gjort med stämplarna :)Gillade det bruna kortet med prinsessan.
Kramiz

Postat av: Camilla W

Publicerad 2007-04-16 23:44:45

Vilken fantasi du har! Jag tycker fortfarande att bakgrundsstämplar är svåra :-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela