Sara - SaGam

Grattiskort till pensionär

Publicerad 2013-05-07 21:25:00 i Stämplat

Ibland får jag fem minuter på mig att göra ett kort och då är det bra att ha en del färdigfärglagda motiv att ta till. Som många av er redan vet har jag en låda där jag samlar lite sådant som jag färglagt vid olika tillfällen. Den härligt goa gubben på "grattis till 65 år och riktig pensionär"-kortet till W har min Tim färglagt. Tillsammans med den härliga återvinnings-stämpeln från Inkywings pusslade jag ihop kortet medan mamma (som skulle ha det med sig) stod och väntade.
 
 
 
Den 27/4 var jag på stämpel- och scrapmara i Alingsås med goa vännerna Ingrid/Inola och Eva/Muffin. Hade begränsat med tid, men fick ihop några kort som kommer så småningom. Egentligen hade jag väl precis kommit igång när jag skulle gå, men kortet till kvällens 40-åring blev klart. Kommer snart i bloggen.
 
På idéstadiet finns:
- ett grattis i efterskott-kort
- ett "glad att du är min vän" kort
- ett "tack för lånet"-kort
- 50 inbjudningskort till jubileumsfest
 
Tack för titten!
Sara- SaGam

Kommentarer

Postat av: Monica =)

Publicerad 2013-05-12 21:59:42

Hej där!
Rackarns snabbt att få till ett kort med mamma väntandes på det... Inget för mej som är en låååångsam pysslare =)
Det där med att ha en låda med färglagda motiv verkar smart.

Kram Monica

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela