Sara - SaGam

Efter fröken-korten...

Publicerad 2013-07-04 12:26:43 i Stämplat

Gjorde kort till båda mina barns lärare i samband med skolavslutningen. Efter det fick jag en beställning av personal på skolan som skulle uppvakta två kollegor som fyllt jämnt. Kul!
 
Stämplar:
Bakgrundsblomma och "Tre blommor" - Hero Arts
Hurra - Kortmakaren
Bokstäver och siffror - ?
 
Stämplar:
Fjäril - Hero Arts
Grattis på den stora dagen - Inkywings
Bokstäver och siffror - ?
 
De senaste dagarna har jag haft mycket pysseltid och det tillsammans med vänner. I förrgår var Elin/Elina här och jag tillbringade eftermiddag och kväll med att frossa i alla hennes masker och kladda med spray och akrylfärg. Kul att få se Elin skapa och resultatet för mig och Linnéa, som var med också, blev en go hög med 30*30 papper att använda till LO:s.
 
Igår var det Ingrid/Inola och hennes dotter som gjorde mig och Linnéa sällskap. Så härligt att få vara tillsammans och skapa! Vi bestämde att vi skulle boka in en heldag inom kort och bjuda in några andra av våra pysselvänner också.
 
Njut av dagen!
Sara-SaGam
 
Sedan sist:
- blomsterkort till 7:orna
- sommarkort till Tim och Linnéa
- dekorerad väska
- snabbkort
- Sommar-LO
- Jordgubbskort till tre fröknar
- Hängmattekort till två fröknar
- 50 inbjudningskort till jubileumsfest
- två "tack för lånet"-kort
 
På idéstadiet finns:
inget speciellt, mer än att jag vill använda alla LO-baser jag gjorde när Elin var här.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela